سوارکردن سقف با پوسته حفاظت شده heydrotech‌


سوارکردن سقف با پوسته حفاظت شده heydrotech‌ :

تفکری مرسوم در طراحی سقف : بابزرگتر شدن ساختارهای ساختمان و مناطق بزرگتر متناظر که به طور موثری با سقفهای شیب دار پوشش داده نشده اند فن آوری سقف تخت تکامل پیدا میکند.شیب آبریز ازبین رفته بود و سقفها نیاز به عنصر جدیدی به نام آب بندی داشتند. جهت برآورده کردن این نیاز صنعت پوشش سقف به طور مستقیم پوسته آسفالت را با کف بام با چوب پاک میکند. ازآنجائیکه درسال 1940 هزینه های سوخت افزایش پیدا کرد تقاضای دیگری درمورد کارایی انرژی –سقف صورت میگیرد. نیاز به خنثی کردن اتلاف انرژی افزایش عایق کاری بام را نشان داد. ازآنجائیکه مواد عایق کاری در4 دهه قبل درمقابل آب مقاوم نبودند جهت حفاطت عایق باید زیر غشاء آب بندی قرار بگیرد. این سیستم به عنوان سیستم سقف پیش ساخته عایق شده قراردادی شناخته شده است. با سقف عایق از محیط خارجی حفاظت میشود. هرچند پوسته از کف سقف جدا میشود. زیرا دیگر با تغییر حدود دمای میانه که نزدیک به دمای ساختمان است نگه داری نمیشود و پوسته درمعرض مجموعه جدیدی از شرایط و تنش ها قرار میگیرد.

یک ترتیب سقف قراردادی میتواند پوسته آب بندی را با تغییرات ناگهانی و بینهایت دما  و دماهای بالای سقف درتابستان و دماهای پایینتر درزمستان و ملاتهای یخ زده و اشعه های ماوراء بنفش و سوء استفاده فیزیکی از ترافیک سنگین پا و حفظ کردن عادی آسیب پذیر کند. بی حفاظی دربرابر کلیه این عوامل یکپارچگی پوسته را ضعیف میکند. یکبار که پوسته به خطر افتاد رطوبت درنهایت وارد عایق میشود و باعث اتلافی در کارایی گرمایی میشود. روش بهتری وجود دارد …

حس مشترک مرسوم در فن آوری پوشش بام : – سقف با پوسته حفاظت شده :

یک روش بهتر به علت مواد شیمیایی  dow با عایقی با مارک STYROFORM  است که یک پولی اتیلن با محفظه ای بسته است که کاملا دربرابر رطوبت مقاوم است. و دربالای پوسته 6125 یکپارچه hydrotech قرار میگیرد و آن از محیط سقفی با مخلوط بتن سفت

حفاظت میشود. این ترتیب مواد پوشش بام و ضد کف و پوسته آب بندی و عایق مقاوم در برابر رطوبت عموما به سوار کردن پوسته سقف عایق شده اشاره میکند. اگرچه آن غالبا به سقف وارونه یا سقفی با پوسته حفاظت شده اشاره میکند. با چنین سقفهایی تغییر حدود دمای پوسته و میزان تغییر دما به طور موثری کاهش یافته اند. درواقع سیستم سقف با پوسته حفاظت شده یک محیط گرمایی حفاظت شده را با شرایطی فراهم میکند که بهتر ازآنهایی هستند که قبل از اینکه عایق بین پوشانه و آب بندی قرار بگیرد با پوسته ها دوام آوردند. با به آسانی معکوس کردن عایق و پوسته به علت بسیاری از مسائل پوشش بام عایق بالای پوسته نسبت به زیر آن میتواند حذف شود.

مزایای اسمبلی با سقفی با پوسته محافظت شده : درپوشش بام قراردادی پوسته بی حفاظ میتواند به آسانی با سوء استفاده فیزیکی آسیب ببیند. سوء استفاده با دیگر داد وستد ها درطول ساخت یا بعد از نگه داری با واحدهای HVAC‌ بالای سقف یا تیر اندازی درهوا ایجاد میشود.  به طور آشکاری درسوار کردن سقفی با پوسته حفاظت شده لایه عایق دربالای پوسته کمک میکن تا آن راازسوء استفاده فیزیکی محافظت کند. ( به طور مکانیکی سوارکردن EPDM‌ضمیمه شده مجسم میشود. )  مادرطبیعت میتواند وحشی باشد. از تغییرات دمای زیاد روز تا شب و چرخه ذوب –انجماد و ماوراء بنفش و ازن .

اتخابات شن ریزی از hydrotech‌ دردسترس میباشد. 1- hedrotech hydroguard : روش سبک وزن برای یک سوار کردن سقفی با پوسته حفاظت شده 2- سوارکردن نهایی hydrotech ‌ :

پرداخت آجر فرش برای پشت بام تخت 3- سوارکردن hydrotech garden roof‌ : طرح سقف سبز بادوام

حفاظت کردن از پوسته ، حفاظت کردن از سرمایه شما و مشخص کردن سقفی با پوسته حفاظت شده hydrotech

پوسته 6125 یکپارچه – استقرار

موارد زیر مراحل نمونه لازم برای مستقر کردن پوسته 6125 یکپارچه با سوارکردن پوسته آب بندی یا پوشش بام را مجسم میکند. این تنها یک تصویر است و نباید یک رهنمون مناسب باشد که استقرار محصولات را دربر میگیرد. ( یک کاربرد زیربنای بتنی ریخته شده درمحل افقی دراین تصویر پوشش داده میشود. )

آماده سازی : اپلیکاتور مجاز hydrotech به طورنمونه درآغاز کار روزانه اندازه منطقه ای که آنها برای تکمیل کردن آن روز درنظرمیگیرند تعیین میشوند. یکبار که منطقه تعیین شد،  زیربنای بتنی باید قبل از استقرار MM6125‌ تمیز شود. باید کف با جارو تمیز شود و ازاینرو برای حذف کردن تمام واریزه ها و کثافت و غبار با یک کمپرسور هوا دمیده میشوند.

برازنده ساز : برازنده ساز سطح hydrotech‌ باید پاشیده شود یا غلتانک برای سطح بتنی کاربرد پیدا کند و اجازه دهد تا قبل از استقرار MM6125‌ کاملا خشک شود.

ریزه کاری : ریزه کاری ابتدا کامل میشود. این شامل hydrotech flex flash ‌یا flex flash UN

است که درمحفظه بین دولایه MM6125‌ قرار میگیرند. FLEX FLASH F‌ به طور نمونه برای تقویت کردن ترک ها و تغییرات در سطح صاف مورد استفاده قرار میگیرد. Flex flash UN‌

به عنوان تقویت کننده در زهکش ها و لولاهای بسطی یا هر انتقالی بین مواد ساختمانی نامشابه .آن همچنین به عنوان یک درزپوش برای دیواره های بی حفاظ و دیوارها و جدول ها در نصب بام ها مورد استفاده قرار میگیرد.

کاربرد میدان MM6125     : یکبار که کلیه ریزه کاریها تکمیل شد MM6125 درمیدان کف نصب میشود. سوار کردن استاندارد شامل روکشی از MM6125 با ضخامت180 mils‌است.

سوار کردن فابریک تقویت شده شامل 215mil پوسته میباشد. اولین روکش MM6125 در90mil‌نصب میشود که flex flash f درآن تعبیه میشود. دومین لایه پوسته در حداقل 125mil‌نصب میشود.

استقرار دردوره حفاظت یاجداسازی : برای تکمیل کردن نصب اسمبلی آب بندی یا پوشش بام مسیر حفاظتی یا جداسازی نصب میشود ازقبیل hydrotech hydroflex 10‌ برای کاربردهای پوشش بام یا hydroflex 30 ‌برای کاربردهای آب بندی . به طور نمونه این به عنوان پوسته ای انجام میشود که مستقر شده است طور یکه یک پیوند خوب بین DRD حاصل میشود.

آزمایش آب : hydrotech به طور قوی توصیه میکند که منطقه آب بندی شده قبل از مستقر کردن مواد کج سازی با آب آزمایش میشوند . این کمک میکند تا تضمین کند که نصب آب بندی شود.

پوسته 6125 یکپارچه – انواع سوارکردن های پوسته : پوسته 6125 یکپارچه hydrotech دردوتا سه برابر ضخامت بسیاری از دیگر پوسته های آب بندی کاربردی مایع نصب شده است. ضخامت بیشتر MM6125 اجازه تنوع زیادتری از شرایط زیربنا را میدهد و قابلیت پل زدن ترک و ویژگیهای خود درمان را افزایش میدهد. MM6125 به عنوان یک نصب استاندارد یا تقویت شده فابریک مستقر میشود. یک توصیفی از هرروش نصب و یک جدول انتخاب پوسته …

پوسته 6125 یکپارچه  با سوارکردن استاندارد : شامل یک روکشی ازپوسته به ضخامت 180 mil ,  و حد اقل 125mil میباشد. روش سوارکردن استاندارد نصب به طور نمونه برای زیربناهای بتنی پیش ساخته و درمحل ریخته شده با ساختار جدید مورد استفاده قرار میگیرد.

پوسته 6125 ‌یکپارچه با سوارکردن تقویت شده فابریک : شامل یک روکشی با پوسته در 90mil میشوند که در hydrotech flex flash f تعبیه میشوند. ضخامت کلی پوسته 215mil است .

روش سوارکردن مستحکم فابریک نصب به طور نمونه برای زیربناهای پیش ساخته و درمحل ریخته شده در کار ترمیم و بازسازی استفاده میشوند. آن همچنین برای زیربناهای بتنی درمحل ریخته شده با ساختاری جدید استفاده میشود زمانی که یک روش تسمه ای و تعلیقی ممکن است مطلوب باشد. بعلاوه سوارکردن مستحکم فابریک در تخته چوبی و سه لا مورد استفاده قرار میگیرد و یک تخته سیمانی بالای یک زیربنای کف فلزی است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *