چطور به سایت اعتماد کنیم ؟

سایت سعید سان با سابقه ای درخشان و پاسخگویی مناسب برای مشتریان عزیز می باشد. شما میتوانید برای خرید محصولات روی لینک خرید اون محصول کلیک کنید و محصول مورد نظر رو به راحتی خریداری کنید. بعد از خرید محصول بلافاصله لینک دانلود برای شما نمایان میشود و همچنین یک نسخه هم برای ایمیل شما ارسال می شود. اگر در طی فرآیند خرید با مشکلی مواجه گشتید و در صورت داشتن هرگونه سوال با ما تماس بگیرد.

سعیدسان به صورت قانونی به فعالیت خود در امر کمک به ارتقای سطح دانش کمک میکند و ثبت شده در سایت ساماندهی میباشد.



ثبت پایگاه علمی سعیدسان در سایت ساماندهی وزارت ارشاد
در صورتی که مقاله یا پروژه ایی خریداری نمودید و لینک دانلود آن به شما نرسیده نام محصول و ایمیل خود را از طریق بخش تماس با ما  ارسال نمایید تا در کمترین زمان روی ایمیل خودتان فایل مربوط را دریافت نمایید.

       قبل از خرید حتما مطالعه کنید

A- دوستان عزیز همه فایلهای سایت بعد از پرداخت به صورت آنلاین و بلافاصله به ایمیل شما ارسال می شود.

B- این حق برای شما وجود دارد که قبل از خرید فایلها فهرست کامل آن را ببینید اگر به هر دلیلی در سایت وجود ندارد از پشتیبانی سایت بخواهید فهرست فایلها را برای شما ارسال کند و بعد نسبت به خرید اقدام کنید.

C- اگر فایل خریداری توسط شما ورد باشد موظفید فهرست مشخصات و قیمت آن را بخوانید و سپس خرید کنید.

D- وجه پرداختی به هیچ وجه بازگشت داده نمی شود چون به فرد اشتراک گذارنده فایل داده می شود .(به فردی که فایل را ارسال کرده)

E- تمام پروژه های سایت جنبه آموزشی دارند و نباید به عنوان پروژه درسی مستقیقما ارایه شود ( بدیهی است که با رعایت قوانین ارجاع می توان از آنها استفاده کرد)

F- در صورت استفاده از یک حتی یک صفحه از هر کدام از فایلها باید به نویسنده آن ارجاع داده شود.(وگرنه سرقت علمی است و عواقب استفاده از به گردن خود شماست و سایت هیچ مسئولیتی ندارد)

G- سعی شده که تمام فایلها دارای مشخصات مانند نام نویسنده نام استاد راهنما و نام دانشگاه ارایه شده باشد.

H- چون بیشتر فایلهای سایت به صورت مبادله به سایت رسیده است اگر چنانچه نویسنده اصلی فایل از سایت درخواست حذف فایل خود را بکند بلا فاصله فایل حذف می شود.

I- تمامی اطلاعات فایل در  قسمت توضیحات درج شده است. توجه داشته باشید که حجم فایلها قبل از فشرده شدن توسط نرم افزارهای فشرده ساز در جدول اطلاعات در سایت قرار داده می شود.

چطور به سایت اعتماد کنیم ؟

شماره کارت و رمز رو با چه اعتماد و اطمینانی وارد کنیم؟

برای دریافت فایل به سایت بانک  ارجاع داده می شوید و در سایت بانک عملیات انتقال وجه (همانند خودپردازها) انجام میپذیرد و مدیریت سایت و … هیچگونه دسترسی به کوچکترین اطلاعات شما به هیچ صورت و به هیچ وجه ندارد ، همین بس که با کوچکترین خطایی از طرف سایت از طرف پلیس فتا سایت خاطی فورا فیلتر میشود و نمی تواند سالیان متمادی فعالیت نماید به قولی نان خود را آجر میکند که .با لطف خدا از ابتدا تا کنون اینطور نشده و به امید حق نخواهد شد.

برای سرچ موفق تر جهت یافتن فایلها نام تنها به کار ببرید مثلا برای یافتن “مطالعات طراحی و معماری موزه” کافیست کلمه  موزه  را سرچ نمایید و یا در گوگل عبارت     موزه+Saeedsun   را جستجو نمایید.

توصیه میکنیم در خریدها عجله نکنید ، سبد خرید را چک کنید که یک محصول 2 بار انتخاب نکرده باشید  ،لطفا در خرید خود دقت نمائید و مطالب دقیقا مطابق با فهرست مطالب آن تحقیق می باشد و مثلا اگر منبع در فهرست ذکر نشده باشد، مقاله فاقد منابع می باشد.

کلیه مقالات با فرمت ورد یا پاورپوینت می باشد در موارد دیگر در کنار عنوان فایل فرمت ذکر شده است.

کلیه قیمتها به تومان می باشند

با هر کارتی که جزو شتاب باشد می توانید از درگاه ها اقدام به تهیه مقالات نمایید و لازم نیست فقط کارت بانک خاصی را داشته باشید.

در صورتی که پروژه و یا مقالاتی دارید نیاز به خرید نیست میتوان آنها را با موارد درخواستی تبادل نمود.

چنانچه مقاله ای از شما در سایت است!

چنانچه مقاله ای از شما در سایت است! در صورتی که از قرار گرفتن چکیده مقاله خود در این پایگاه علمی ناراضی هستید میتوانید درخواست حذف چکیده مقاله خود را بنمایید . در کمترین زمان ، درخواست شما انجام خواهد شد .

توجه داشته باشید که این مجموعه فایلها  و مقاله ها جمع آوری و خریداری شده از سطح اینترنت و آرشیو شخصی افراد است و به منظور آشنایی و خرید کاربران گرامی بر روی پایگاه علمی سعید سان قرار گرفته است چنانچه حق نشر فایلی برای فرد خاصی است و شما صاحب اصلی و پدید آورنده فایلی می باشید  ما را مطلع سازید تا در کمترین زمان از روی سایت حذف گردد. لطفا در درخواست ، نام دقیق مقاله و نام و نام خانوادگی خود را ذکر کنید…

چند پرسش و پاسخ کوتاه راجب امنیت خرید شما

۱- آیا جنبه های امنیتی در هنگام پرداخت لحاظ شده است؟

بازدید کننده پس از کلیک بر روی دکمه پرداخت، بلافاصله به یکی از درگاه های پرداخت بانکی هدایت می شود و اطلاعات کارت در محیط امن در درگاه بانک وارد می شود. به این معنی که بعد از کلیک بر روی پرداخت بازدید کننده موقتا از سایت خارج و به درگاه بانک ارجاع داده شده و پس از پرداخت موفق مجددا از طریق درگاه بانک به وب سایت ارجاع داده خواهد شد و کل فرآیند وارد کردن اطلاعات در محیط امن درگاه بانکی صورت خواهد گرفت.

۲- ازکجا متوجه اصلی و درست بودن آدرس درگاه بانکی شویم ؟

درگاه های بانکی جهت امنیت پرداخت از پروتکل https استفاده می کنند که در ابتدای آدرسی که در مرورگر نمایش داده می شود قابل مشاهده است. که این آدرس برای درگاه بانک سامان به شرح مقابل است : https://sep.shaparak.ir/Payment.aspx برای اطلاعات بیشتر می توانید به سایت شاپرک بانک مرکزی به آدرس مراجعه فرمائید https://shaparak.ir

3- چه اطلاعاتی از بازدید کننده در دیتابیس سایت ذخیره خواهند شد ؟

طبق روال نام فایل، آی پی بازدیدکننده، تاریخ و زمان پرداخت و همینطور مبلغ پرداخت برای پیگیری سفارشات و جلوگیری از سوءاستفاده های احتمالی ذخیره خواهند شد که نزد سایت محفوظ مانده و منتشر نخواهد شد.

۴- در صورتی که بعد از پرداخت به هر علت اتصال با اینترنت قطع شد تکلیف فایل خریداری شده چیست ؟

در صورتی که به هر دلیل ؛ بعد از خرید و پرداخت موفق از طریق درگاه بانکی به صفحه دانلود ارجاع داده نشدید و به هر علت از جمله قطعی برق و یا قطعی اینترنت و یا خاموش شدن سیستم، صفحه دانلود فایل مشاهدده نشد؛ خرید شما ناموفق بوده و مبلغ خرید شما بعد از ۲۴ تا ۴۸ ساعت از طرف خود بانک واسط به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

۵- آیا امکان دارد مبلغ خریدهای موفق به حساب خریدار واریز نشده و به حساب فروشنده برود ؟

خیر، به زبان ساده بانکی که از طریق درگاه آن مبلغ خرید را پرداخت می کنید به عنوان معتمد عمل کرده و تا ارائه خدمات  یا محصول که در اینجا فایل می باشد، مبلغ خرید را نزد خود امانت نگه داشته و به هر دلیل از جمله قطعی برق و یا قطعی اینترنت و یا هر مشکل دیگر ارائه خدمات یا محصول ممکن نباشد به صورت خودکار مبلغ را به حساب خریدار عودت خواهد داد.

۶- بانک از کجا متوجه خواهد شد که یک خرید موفق و یا ناموفق است تا بر اساس آن مبلغ خرید را برگشت بدهد؟

در هنگام مشاهده صفحه دانلود، کدی به بانک واسط – که از طریق خدمات درگاه آن بانک موفق به پرداخت مبلغ خرید شده اید – ارسال می شود که برای بانک این پیام را دارد که مجموعه پروسه خرید با موفقیت به پایان رسیده است و بانک مجاز است مبلغ خریدی را که از حساب مشتری کم کرده است به حساب فروشنده  ( سایت ) واریز نماید. بدیهی است همانطور که توضیح داده شد به هر علت صفحه دانلود فایل نمایش داده نشود کد مورد نظر برای بانک ارسال نخواهد شد و خرید ناموفق خواهد بود. توضیح این نکته ضروری است که این کد برای هر خرید یکتا و منحصر به فرد و مخصوص همان تراکنش خواهد شود . تمام فرایند فوق به صورت خودکار و اتومات انجام می شود .

۷- بعد از پرداخت برای من پیامک اومده که مبلغ از حسابم کسر شده است در حالیکه صفحه دانلود فایل نمایش داده نشد ؟

ارسال پیامک برای صاحب حساب به منزله کم شدن از موجودی خریدار می باشد بدون اینکه به حساب فروشنده  (وب سایت) واریز شده باشد یعنی از حساب مشتری کسر و به عنوان امانت تا ارسال کد نهایی خرید موفق که با نمایش صفحه دانلود برای بانک ارسال می شود باقی خواهد ماند  و همانطور که توضیح داده شد به هر دلیل صفحه دانلود نمایش داده نشود، خرید ناموفق و مبلغ به صورت خودکار به حساب خریدار برگشت داده خواهد شد.

8- در صفحه  دانلود فایل ، چه اطلاعاتی نمایش داده می شود ؟

در صفحه  دانلود فایل که بعد از پرداخت به صورت خودکار برای شما نمایش داده خواهد شد، اطلاعاتی از قبیل تاریخ پرداخت و شناسه خرید و شناسه پرداخت و همینطور لینک دانلود فایل نمایش داده خواهد شد.

 ۹- چه اطلاعاتی به ایمیل ارسال می شود؟

در صورت تمایل مشتری  ، با وارد کردن ایمیل در قسمت مربوطه  ،نسخه ای از اطلاعات و جزئیات خرید شامل تاریخ و زمان خرید، شناسه خرید و شناسه پرداخت و لینک دانلود به ایمیل کاربر ارسال خواهد شد

10- در ضورت مشکل در دانلود فایل چه باید کرد؟

دوستان عزیز لطفا پس از خرید، فایل رو دانلود کنید، بعد از خرید شما 24 ساعت مهلت دانلود فایل خریداری شده رو دارید و بعد از آن لینک دانلود غیر فعال خواهد شد. اما جای نگرانی نیست با ارسال مشخصات خرید از بخش تماس با ما در صورت مشکل در دانلود فایل، فایل برای شما  ارسال خواهد شد. مدت زمان پاسخ به ایمیلها بستگی به تعداد درخواستها دارد ولی مدت زمان پاسخگویی بین 5 تا 24 ساعت می باشد.(لطفا از ارائه درخواست های  سریع برای پاسخگویی خود داری فرماید) (سایت حق خود می داند که حتی از حداکثر زمان یعنی 24 ساعت برای پاسخگویی استفاده نماید)جای نگرانی از بابت پشتیبانی نمی باشد و ممکن است که ظرف کمتر از 5 دقیقه هم جواب شما داده بشود. ولی حداکثر مدت زمان پاسخگویی رو 24 ساعت در نظر گرفته ایم. لطفا از ارسال پیامهایی مبنی بر اینکه عجله داریم، خودداری نمایید. ما با دقت به مشکلات شما رسیدگی خواهیم کرد و مدت زمان انتظار شما،به معنای بررسی و رفع مشکل می باشد.

11- در صورت مغایرت فایل وجه عودت می شود؟

در صورتی که فایل دانلود شده مغایر با توضیحات مندرج در صفحه آن محصول باشد، مشتری حق درخواست عودت وجه خود را دارد. اگر مشتری اشتباها دو بار یک محصول رو خریداری کرده باشد، در صورت درخواست وجه به حساب مشتری عودت داده خواهد شد. (توجه داشته باشید که در صورتی که یک بار فایل رو خریداری کردید و مشکلی در خرید پیش اومد، تا تعیین تکلیف وجهتون از پرداخت و خرید دوباره همان فایل اجتناب کنید، چون اگر پول از حساب شما کم شده باشد و بعد به حساب سایت واریز شده باشد و شما موفق به دانلود فایل نشده باشید، ما فایل رو براتون ایمیل خواهیم کرد.)در صورت برگشت وجه، 5% بابت کارمزد سیستم واسط پرداخت وجه اینترنتی.+ مبلغ 5000 ریال بابت کارمزد کارت به کارت از وجه اصلی توسط سیستم بانکی کسر خواهد شد. (برای بازگشت وجه فایلهایی که به اشتباه دو بار پرداخت کرده اید، حتما باید درخواست خودتون رو به بخش پشتیبانی سایت اعلام نمایید)

دوستان توجه داشته باشید فقط و فقط و فقط وجه به حساب کارت شخصی عودت داده می شود که سفارش با اون نام در سایت ثبت شده باشد. لذا از ثبت سفارش با اسامی جعلی و فیک جدا خودداری کنید. (در صورت مغایرت؛ حتی با ارسال اسکرین شات ار رسید پرداختی هم هیچ وجهی عودت نمی شود.)

13- در صورت وارد کردن اطلاعات دروغین چه می شود؟

در صورتی که فرد در هنگام ثبت سفارش اطلاعات دروغین نظیر نام های فیک و مختلف و همچنین با ایمیل های مختلف و دروغین از یک آی پی اقدام به خرید کند، سایت هیچ گونه مسئولیتی در قبال خدمات به این گونه افراد نمی پذیرد.

14- فایلهای رایگان یا پولی؟

دوستان عزیز سایت ما به عنوان یک سایت بانک مقالات می باشد که سعی دارد کلیه مقالات رو به طور یکجا گردآوری نمیاد. هزینه ای که از فروش فایلها دریافت میکنیم بابت هزینه نگهداری و خرج های روزمره مورد استفاده قرار میگیرد. اگر عین این فایلهای سایت رو به رایگان در اینترنت مشاهده میکنید لطفا از همانجا به رایگان دریافت کنید!

15- در صورت نارضایتی؟

دوستان عزیز در صورت ناراضی بودن از کیفیت و خدمات و یا هر گونه مسئله ای، سایت موظف هست تا رسیدن به حصول نتیجه مطلوب شما را همرایی نماید، اما در صورتی که در هر یک ار مراحل با فحاشی از طرف خریدار روبرو گردیم، تمامی مراحل پشتیبانی قطع خواهد گردید و دیگر هیچ کمک و در خواستی رو مورد بررسی قرار نخواهیم داد.

16-شرایط حذف فایل از سایت چیست؟

اگر نسبت به فایلی که شما خالق و پدیدآورنده ان هستید در سایت اعتراضی دارید، سایت آن فایل رو از آرشیو پاک خواهد کرد. و دیگر در سایت منتشر نخواهد کرد. (با توجه به گستردگی آرشیو سایت شروع به حذف فایلهایی کردیم که بحث کپی رایت در اونها رعایت نشده بودش، لطفا اگه مواردی رو در سایت دیدید اطلاع رسانی کنید تا از آرشیو سایت حذفشون کنیم)