دانلود جزوه مقدمه ای بر اصول بازاریابی


دانلود جزوه مقدمه ای بر اصول بازاریابی

بازاریابی، مجموعه ‏ای از اصول و فرآیندها برای خلق، مخابره، ارسال و تبادل محصولاتی است که برای مشتریان، ارباب رجوعان، شرکا و در سطحی گسترده تر برای جامعه باارزش و سودمند است. در حوزه عمل بازاریابی علی الخصوص بازاریابی صنعتی، به نظر می رسد که لازمه درک انواع رویکردها به این مفهوم، شناسایی تئوری ها و تحولات علم کلان بازاریابی است.

 

فهرست مطالب :

مقدمه

مفاهیم بازاریابی

برنامه ریزی استراتژیک و فرآیند بازاریابی

بررسی و تحلیل محیط بازاریابی

بررسی و تحلیل رفتار مصرف کننده

تحقیقات بازاریابی

برآورد حجم بازار و پیش بینی تقاضا

بخش بندی بازار

طراحی استراتژی های رقابتی

بازاریابی محصول و خدمات

قیمت گذاری

تبلیغ و ترویج

توزیع

فرمت فایل:  Pdf
تعداد صفحات: 200
حجم: 8.67 مگابایت

سعیدسان تابع قوانین جاری کشور جمهوری اسلامی ایران در زمینه حقوق مولفین و ناشرین است، چنانچه نسبت به محتوای این صفحه صاحب حق نشر هستید و درخواست حذف آن را دارد، خواهشمند است از طریق این لینک به ما اطلاع دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *