دانلود جزوه مقدمه ای بر اصول بازاریابی
بازاریابی، مجموعه ای از اصول و فرآیندها برای خلق، مخابره، ارسال و تبادل محصولاتی است که برای مشتریان، ارباب رجوعان، شرکا و در سطحی گسترده تر برای جامعه باارزش و سودمند است. در حوزه عمل بازاریابی علی الخصوص بازاریابی صنعتی، به نظر می رسد که لازمه درک انواع رویکردها به این مفهوم، شناسایی تئوری ها و تحولات علم کلان بازاریابی است.
فهرست مطالب :
مقدمه
مفاهیم بازاریابی
برنامه ریزی استراتژیک و فرآیند بازاریابی
بررسی و تحلیل محیط بازاریابی
بررسی و تحلیل رفتار مصرف کننده
تحقیقات بازاریابی
برآورد حجم بازار و پیش بینی تقاضا
بخش بندی بازار
طراحی استراتژی های رقابتی
بازاریابی محصول و خدمات
قیمت گذاری
تبلیغ و ترویج
توزیع
فرمت فایل: Pdf |
تعداد صفحات: 200 |
حجم: 8.67 مگابایت |