دانلود پاورپوینت بازاریابی در مدیریت بازار
دانلود پاورپوینت بازاریابی در مدیریت بازار
مفاهیم اساسی بازاریابی
بازاریابی علیرغم تصورات اکثر مردم فقط در تلاشهای کوتاه مدت برای فروش کالاهای نیمه ضروری و لوکس و تشریفاتی خلاصه نمی شود بلکه آن شامل مجموعه ای از فعالیت های تولیدی، توزیعی و تجاری است که کالاها را سریعتر و ساده تر به دست مصرف کننده نهایی برساند.
تعریف بازاریابی
بازاریابی به عنوان یک فرآیند مدیریتی-اجتماعی تعریف می شود که به وسیله آن افراد و گروهها از طریق تولید و مبادله کالا و خدمات با یکدیگر به وسیله ابزار مهم و واسطه ای به نام پول و در محلی به نام بازار به تأمین نیازها و خواسته های خود اقدام می نمایند.
نیاز:
نیاز کمبودی است که توسط فرد احساس می شود یا به عبارت دیگر نیاز عبارت است از حالت محرومیت احساس شده در فرد که این محرومیت آرامش و تعادل آدمی را بر هم می زده و در او انگیزه ای بر ارضای ان پدید می آورد.
در زمینه نیاز تئوریهای مختلفی توسط صاحبنظران علم مدیریت ارائه شده که از آن جمله می توان به افرادی مثل مازلو،ماری ،آلدفر و هرزبرگ اشاره کرد.
فهرست مطالب:
مفاهیم مدیریت بازار
فصل اول
انواع بازارو محیط بازاریابی
فصل دوم
تقسیم بازار و تعیین بازار هدف
فصل سوم
نیازها و رفتار خریداران
فصل چهارم
اندازه گیری کمی بازار و پیش بینی فروش
فصل پنجم
اهداف بازرگانی و سازمان بازاریابی
فصل ششم
برنامه ریزی بازاریابی عمومی و بازاریابی بیمه مخصوص
فصل هفتم
نحوه تصمیم گیری در زمینه بازاریابی
فصل هشتم
تحقیقات بازاریابی
فصل نهم
سیستم بازاریابی و انواع مدلهای بازاریابی
فصل دهم
چگونگی ایجاد خلاقیت در مدیریت بازاریابی
فصل یازدهم
فرمت فایل: Powerpoint
تعداد صفحات: 300
حجم: 2.21 مگابایت