دانلود پاورپوینت شرکت و استراتژی بازاریابی،همکاری برای ایجاد رابطه با مشتری


دانلود پاورپوینت شرکت و استراتژی بازاریابی،همکاری برای ایجاد رابطه با مشتری

فصل دوم کتاب اصول بازاریابی کاتلر و آرمسترانگ ترجمه فروزنده

مقدمه
استراتژیها و برنامه های بازاریابی در متن برنامه استراتژیکی عمل می کنند که کل شرکت را در بر میگیرد. بنابراین، برای فهم نقش بازاریابی در شرکت، ابتدا باید با فرآیند کلی برنامه ریزی استراتژیک شرکت آشنا شویم. همه شرکتها، باید به آینده نگاه کنند و استراتژیهای دراز مدتی را طرح ریزی کنند تا بتوانند در دنیای کاملاً متغیر امروزی به حیات خود ادامه دهند.

برنامه ریزی استراتژیک در سطح شرکت: تعریف کردن نقشهای بازاریابی
شرکتی باید با توجه به موقعیت، فرصتها، اهداف و منابع خاصی که با آن روبرو است، بهترین برنامه را برای بقا و رشد دراز مدت انتخاب کند. کانون تمرکز برنامه ریزی استراتژیک اینجاست؛ فرآیند ایجاد و حفظ همخوانی استراتژیک بین اهداف و تواناییهای سازمان و فرصتهای در حال تغییر بازاریابی. برنامه ریزی استراتژیک، پایه ای برای دیگ  برنامه ریزی های شرکت است. معمولاً شرکتها به تهیه برنامه سالانه، برنامه دراز مدت، و برنامه استراتژیک می پردازند. برنامه سالانه و دراز مدت با کارهای فعلی شرکت و نحوه انجام آنها سر و کار دارد. در مقابل، برنامه استراتژیک نحوه بهره گیری شرکت از محیط در حال تغییر اطراف را مشخص می کند.

فهرست مطالب:

مقدمه

برنامه ریزی استراتژیک در سطح شرکت: تعریف کردن نقشهای بازاریابی

تعریف مأموریت بازار گرا

مشخص کردن اهداف و مقصودهای شرکت

طراحی پرتفولیو کسب و کار

تجزیه و تحلیل پرتفولیو فعلی کسب و کار

ماتریس رشد -سهم گروه مشاورین بوستون

ایجاد استراتژی برای رشد و کوچک کردن

شبکه توسعه محصول/بازار

برنامه ریزی بازاریابی: همکاری برای ایجاد رابطه با مشتری

همکاری با دیگر بخشهای شرکت

مدیریت استراتژی بازاریابی و آمیخته بازاریابی

تقسیم بازار

هدف گیری بازار

تثبیت موقعیت در بازار

چهار پی آمیخته بازاریابی

تحلیل ، برنامه ریزی، اجرا وکنترل بازاریابی

تحلیل بازاریابی

برنامه ریزی بازاریابی

محتوای یک برنامه بازاریابی

پیاده سازی بازاریابی

کنترل بازاریابی

بازگشت سرمایه گذاری بازاریابی

 

فرمت فایل: Powerpoint (قابل ویرایش)
تعداد صفحات: 31
حجم: 1.27 مگابایت


سعیدسان تابع قوانین جاری کشور جمهوری اسلامی ایران در زمینه حقوق مولفین و ناشرین است، چنانچه نسبت به محتوای این صفحه صاحب حق نشر هستید و درخواست حذف آن را دارد، خواهشمند است از طریق این لینک به ما اطلاع دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *