دانلود پاورپوینت مدیریت اطلاعات بازاریابی


دانلود پاورپوینت مدیریت اطلاعات بازاریابی

دانلود پاورپوینت مدیریت اطلاعات بازاریابی

(فصل چهارم کتاب اصول بازاریابی کاتلر و آرمسترانگ ترجمه فروزنده)

تعریف سیستم اطلاعات بازاریابی

سیستم اطلاعات بازاریابی از افراد، تجهیزات، و فرآیندهایی برای جمع آوری، مرتب کردن، تحلیل، ارزیابی و تعمیم اطلاعات مورد نیاز، بهنگام، و دقیق برای افرادی که تصمیمات بازاریابی را اتخاذ می کنند، تشکیل شده است.

فرایند سیستم اطلاعات بازاریابی

MISاز کاربران اطلاعاتی- مدیران بازاریابی، همکاران درونی و بیرونی، و دیگران – که به اطلاعات نیاز دارند، شروع شده و به آنها نیز ختم می شود. سیستم مدیریت اطلاعات ابتدا، در تعامل با این کاربران، نیازهای اطلاعات بازاریابی را مشخص می کند. سپس، اطلاعات مورد نیاز را از پایگاه اطلاعات داخلی شرکت، فعالیتهای هوشمندی بازاریابی و تحقیقات بازاریابی جمع آوری می کند. در گام بعدی، به کاربران کمک می کند تا به تجزیه و تحلیل اطلاعات پرداخته و آنرا در چارچوب مناسبی قرار دهند که برای تصمیم گیری بازاریابی و مدیریت ارتباط با مشتریان مناسب است . در نهایت، این سیستم به تعمیم اطلاعات بازاریابی پرداخته و مدیران را در اتخاذ تصمیمها یاری می کند.

فهرست مطالب:

تعریف سیستم اطلاعات بازاریابی

فرایند سیستم اطلاعات بازاریابی

تشخیص نیازها به اطلاعات بازاریابی

ایجاد اطلاعات بازاریابی

داده های داخلی

هوشمندی بازاریابی

تحقیقات بازاریابی

فرایند تحقیقات بازاریابی

تعریف مسئله و اهداف تحقیق

تهیه برنامه تحقیق

اجرای برنامه تحقیق

تفسیر کردن و گزارش یافته ها

تحلیل اطلاعات بازاریابی

مدیریت ارتباط با مشتری

توزیع و استفاده از اطلاعات بازاریابی

تحقیقات بازاریابی در شرکتهای کوچک و سازمانهای غیر انتفاعی

تحقیقات بازاریابی بین المللی

 

فرمت فایل: Powerpoint
تعداد صفحات: 25
حجم: 399 کیلوبایت


سعیدسان تابع قوانین جاری کشور جمهوری اسلامی ایران در زمینه حقوق مولفین و ناشرین است، چنانچه نسبت به محتوای این صفحه صاحب حق نشر هستید و درخواست حذف آن را دارد، خواهشمند است از طریق این لینک به ما اطلاع دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *