دانلود طرح توجیه فنی ، مالی و اقتصادی تولیـد مربا، ترشی و خیارشور


دانلود طرح توجیه فنی ، مالی و اقتصادی تولیـد مربا، ترشی و خیارشور

مقـدمه:

علیرغم نیاز کشور به واردات محصـولات کشاورزی، محدودیت دوره برداشت محصولات کشاورزی و فقدان امکانات کافی در جهت حمل و نقل سریع و صحیح این محصولات به بازارهای مصرف، موجـب از بین رفتن سرمایه های کــشاورزان داخلی و افزایـش نرخ واردات فرآورده های کشاورزی به کشـور  می‌گردد. از دیگر سو نیاز به محصولات کشاورزی در تمام فصول، اهمیت یافتن روشی برای حفظ و نگهداری بلند مدت این محــصولات را در چندان می‌نماید. صنایع غذایی با ایجاد تغییراتی بر روی ماده خام می‌توانند پاسـخگوی هر دوی این مشکلات باشند.

هدف عمده صنایع غذایی بر دو نکته فوق استوار است، یعنی فرآوری مواد غذایی به گونه ای که بتواند با دارا بودن ماندگاری زیاد ، مانع از فساد این مواد شده و امکان استفاده از آن را در تمام طول سال فراهم آورد.

این فرآوری به فراخور ماده غذایی مورد نظر می‌تواند تهیه کنسرو، کنسانتره، مربا، ترشی، شور و… باشد. ارائه کنندگان این طرح با در نظر داشتن سه مورد اخیر یعنی تهیه انواع مربا ، ترشی و خیارشور قصد دارند گامی در جهت پیشبرد صنایع غذایی کشور برداشته و نیز با ایجاد زمینه برای اشتغال نیروی ماهر و نیمه ماهر خصوصا بانوان در رفع معضل بیکاری سهیم شوند.

 

 

فرمت فایل: Word (قابل ویرایش)
تعداد صفحات: 18
حجم: 128 کیلوبایت


سعیدسان تابع قوانین جاری کشور جمهوری اسلامی ایران در زمینه حقوق مولفین و ناشرین است، چنانچه نسبت به محتوای این صفحه صاحب حق نشر هستید و درخواست حذف آن را دارد، خواهشمند است از طریق این لینک به ما اطلاع دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *