دانلود پاورپوینت تحقیقات بازاریابی


OnPlay تمامی آموزش های غیر رایگان اساتید سطح اینترنت را به رایگان تماشا کنید

دانلود پاورپوینت تحقیقات بازاریابی

دانلود پاورپوینت تحقیقات بازاریابی

امروزه به منظور بررسی نقش تحقیقات بازار در تصمیم گیری های مدیران از مدل شش مرحله ای های به نام مدل DECIDE همانند ترتیب زیر استفاده می نمایند.

مدل شش مرحله ای های

.1تعریف مسئله یا فرصت (Definition …)

.2تعیین عوامل قابل کنترل و غیر قابل کنترل (Election…)

.3جمع آوری اطلاعات مربوطه (collection)

.4مشخص کردن بهتر گزینه (Identification)

.5توسعه و اجرای طرح بازاریابی (Development…)

.6ارزیابی تصمیم و فرآیند تصمیم گیری (Evaluation…)

 

فهرست مطالب:

مدل شش مرحله ای های

فرآیند تحقیقات بازاریابی

تحقیقات بازاریابی

مراحل تحقیقات بازاریابی

اهداف سه گانه تحقیقات بازاریابی

انواع تحیقات بازاریابی

روشهای جمع آوری اطلاعات

فرمت فایل: Powerpoint
تعداد صفحات: 12
حجم: 753 کیلوبایت


OnPlay در یوتوب، آموزش های روانشناسی و معماری و کامپیوتر و سایر آموزشهای پولی را به رایگان تماشا کنید


سعیدسان تابع قوانین جاری کشور جمهوری اسلامی ایران در زمینه حقوق مولفین و ناشرین است، چنانچه نسبت به محتوای این صفحه صاحب حق نشر هستید و درخواست حذف آن را دارد، خواهشمند است از طریق این لینک به ما اطلاع دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 4 =