دانلود پاورپوینت مجموعه فرهنگی ژرژ پمپیدو


 معرفی مکان پروژه (فرانسه-پاریس):

سایت انتخاب شده برای احداث بنا در مرکز شهر پاریس و در یک کیلو متری موزه لوور بود. این سایت شامل مجموعه ای از بلوک های ساختمانی و یک پارکینگ شهری که در آن طیف وسیعی از فراورده‌های فرهنگ یعنی کتاب، هنرهای تجسمی، معماری، موسیقی، سینما، و ابداعات صنعتی در دسترس مردم قرار می‌گیرد. این مرکز با ساختمان عظیم و امکانات متنوع به یکی از جاذبه‌های توریستی بی‌شمار پاریس تبدیل شداین بنا در بافت فقیر نشین طراحی شده و طراحیش سبب شد که این محله به یک مکان توریستی تبدیل بشه و تا مقدار خیلی زیادی از جرم و جنایاتی که توی اون محله انجام میکرفت کاسته شد.ه است

دو ارگان مهم یعنی کتابخانه عمومی مرجع و بنیاد پژوهش و هماهنگی موسیقی و آکوستیک نیز بخشی از این مرکز است. اندیشه ابتدایی بولز در موسسه، گسترش پژوهش در زمینه منابع نوین صوتی، آموزش آزاد و کمک به شکوفایی نسل جوان آهنگساز بود.

ویژگی ظاهری مهم این مرکز معماری بی‌همتا و جنجال‌برانگیز ساختمان آن است. این ساختمان را رنزو پیانو و ریچارد راجرز طرح کردند. در این طرح تمام لوله‌کشی‌ها و کانال‌های تهویه‌هوا و سیم‌کشی برق در بیرون ساختمان ودر معرض دید قرار دارد. حتی تیرها و ستون‌های سازه ساختمان نیز همگی دیده می‌شود. منتقدان آن را به انسانی شبیه دانسته‌اند که دل و روده‌اش بیرون از بدن قرار دارد.

ریز فضا فرهنگ سرای ژان ماری ریز فضا فرهنگ سرای ژرژ پمپیدو 
آمفی تئاتر

گالری ونمایشگاه های فرهنگی و تاریخی

محل پذیرایی

قسمت اداری

سالن چند منظوره

کتابخانه

اتاق کنفرانس

کلاس اموزشی

اتاق گرافیگ

اتاق موسیقی ورقص

اتاق مجسمه سازی و عکاسی

آمفی تئاتر

سالن اپرا

گالری

رستوران

کتابخانه های مجزا در سه طبقه

قسمت اداری

کلاس ها ی اموزشی موسیقی

این فایل پاورپوینت در 13 صفحه به خدمتتون ارئه میشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *