فيلم سه تفنگدار


 

خوب توي اين نوشته ميخواهم كه به معرفي خيلي كوتاه فيلم “سه تفنگدار”بپردازم كه در پايين معرفي اجمالي رو خدمتتون ارائه ميدهم.

فيلم سه تفنگدار

فيلم : سه تفنگدار
محصول : امریکا ، المان ، فرانسه ، انگلیس
سال تولید : 2011
مدت : 110 دقیقه
ژانر : داستانی ، تخیلی ، رمنس ، اکشن، تاریخی
کارگردان : پائول دبیلیو اس اندرسون
فیلمنامه نویس : اندرو دیویس
تهیه کننده : پائول دبیلیو اس اندرسون
اهنگساز : پائول هسلینگر
فیلمبردار : گلن مکفرسون
بازیگران :
اورلاندو بلوم،میلا جوویچ،کریستوف والتز،ری استیونسون،لوگان لرمن،مادس میکلسن و متیو مک فیدین

داستان:

داستان سه تفنگدار درمورد جوانی به نام “دارتانیان” است که خانه اش را به قصد پیوستن به قوای جنگی سلطنتی دربار فرانسه ترک می کند.او در راه با سه تا از بهترین و در عین حال بدنام ترین افراد این قوای جنگی دوست می شود: آتوس،پورتوس و آرامیس که اعتقادشان در باره ی دوستی “همه برای یکی و یکی برای همه” است! شرکت “سامیت اینترتینمنت” به تازگی عکس هایی از این فیلم که بر اساس رمانی از “آلکساندر دوما” نوشته شده،منتشر کرده است.بازیگرانی که در این فیلم حضور دارند عبارتند از: اورلاندو بلوم،میلا جوویک ( Milla Jovovich)،کریستوف والتز،ری استیونسون،لوگان لرمن،مادس میکلسن و متیو مک فیدین.

سه تفنگدار

در توضيح عكس بالا بايد بگم كه اين عكس مربوط ميشه به صحنه ي پاياني فيلم،جايي كه تفنگداران ماموريتشون رو به خوبي انجام دادند و جمله ي معرفشون رو ادا ميكنند.

“همه برای یکی و یکی برای همه”

 

کارگردانی فیلم سه تفنگدار را پائول اندرسون(Resident Evil, Death Race, Resident Evil: Afterlife) انجام می دهد و فیلمنامه ی فیلم نیز به عهده ی اندرسون و اندرو دیویس است.

دارتانیان جوان(لوگان لرمن) به همراه آن سه تفنگدار کار کشته به قوای جنگی می پیوندد تا از توطئه ی “کاردینال ریشیلیو”(کریستوف والتز)برای تصاحب تاج و تخت فرانسه و فروبردن اروپا در یک جنگ جلوگیری کنند.+

خوب به نظر من فيلم خوبي نبود و ساختار و داستان نسبتا ضعيفي داشت.يادمه زمانهاي قديم اين داستان رو در قالب كارتون ديده بوديم و از اون هم لذت برده بوديم…اين فيلم هم فيلم زياد بدي نبود،گرچه كه شمشير بازهاي انچناني نداشت و توي اين فيلم خودم به شخصه كمتر هيجان داشتم.ولي با اين وجود فيلمي بود كه ما رو به اون دوران و لباسهاي و قصرهاي شيك فرانسه برد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *