دانلود شبيه سازي حركت براي انيمشين گرافيك كامپيوتر


دانلود شبيه سازي حركت براي انيمشين گرافيك كامپيوتر

خلاصه

دقت هدف اصلي شبيه سازي محرك است تا حركت درست ايجاد كند. اما براي ساخت انيميشن چيزي كه مورد توجه است حركت«زيبا» است كه چيزي متفاوت مي‌باشد. ما توضيح خواهيم داد كه منظورمان از شبيه سازي زيبا چيست و چه تفاوتي با شبيه سازي با دقت دارد و چرا ما فكر مي كنيم كه ارزش تحقيق را دارد بحث در مورد سؤالات در مورد حركن زيبايي (پلازيبل) فيزيكي در مقايسه با حركت پلزيبل بصري، شبيه سازي زيبا در يك محيط مركب يا صدا و سنجش هاي احتمالي براي حركت به خوبي برنامه اجرايي مشكلات معكوس ور پيش روحي باشد.

مقدمه

شبيه سازي به طور كلي در محتواي يك سرح پيش بيني شده از رفتار مورد استفاده قرار مي گيرد:دادن يك توصيف دقيق از شرايط دنياي واقعي، سعي در تخمين زدن به طور شمارش از اينكه چه چيزي واقعاً رخ خواهد داد، به عنوان مثال هنگاميكه بخش هاي هواپيما را طراحي مي كنند، درستي طراح و شبيه سازي بسيار مهم است اگرچه گرافيك كامپيوتر داراي موارد استفاة متفاوتي است، نياز به چشم انداز كاملاً متفاوتي دارد. به طور كلي ما ادعا مي كنيم.

  • براي انيميشن گرافيكي كامپيوتري ما به يك طرح پيش بيني شده از اينكه چه اتفاقي رخ خواهد داد احتياج نداريم. خالق يك انيميشن يك تصميم اوليه مي گيرد كه چه اتفاقي افتاده است: هدف شبيه سازي فراهم آوردن ابزار براي ساخت رخداد به صورتي كه واقعي به نظر برسد است.
  • حركت شبيه سازي شده اغلب«بي روح» به نظر مي رسد و اين امر به دليل فقدان گوناگوني بر اثر جزئيات كوچك كه خارج از طرح هستند مي باشد. اينها به طور كلي حذف مي شوند چون جزئيات آنها شبيه سازي غير قابل حساب را انجام خواهند داد و يا اينكه چون شيوه هاي شبيه سازي براي خدايت جزئيات ناشناخته است.
  • ما سپس ايدة حركت زيبا را تعريف مي كنيم:حركتي كه مي تواند اتفاق بيفتد، و چه چيزي راجع به سيستم شناخته شده و چه چيزي ناشناخته است. بسياري از حركات ممكن است براي شريط داده شده زيبا باشند؛ اين مسئله مي تاودن به ما عرصه اي در خلق يا انتخاب يك حركت خاص كه مطلوب است بدهد. ما دريافتيم كه محدودة مشكل شبيه سازي انيميشن كه از نو طرج شده است يكي از زيبايي هاست تا اينكه حركت با دقت يك گوناگوني جلب توجه را به روي ما باز كند و قول دستوراتي براي پيشرفت بدهد. ما برخي از اين دستورات را توضيح خواهيم داد و دلايل اوايه اي ارائه خواهيم داد. ما اميدوارييم كه شبيه سازي در زمينه اي مورد توجه واقع شود كه تنها براي پي گيري آغاز شود.

 

فهرست مطالب :

  • خلاصه
  • مقدمه
  • آزمایشات اندیشه
  • اهمیت جزء
  • حدس:
  • بیفایدگی دقت
  • آزمایش فکر:مهره غلتنده (a)
  • آزمایش فکر:مهره غلتنده (b)
  • انعطاف پذیری قابل باور
  • آزمایش فکر:ضربه بیس بال
  • زیبایی شخصیت
  • منابع گوناگونی
  • بی ثباتی در سیستم
  • زیبایی فیزیکی در مقایسه یا بصری
  • راه حرکت مخروط ها
  • احتمال و زیبایی
  • درخواست ها
  • شبیه سای با ترکیب
  • کنترل انیمیشن
  • اتصال حرکت
  • توپ پرتاب شده
  • شکستن پول
  • یک توپ پول (Pool)
  • دو توپ POOL
  • نتایج اضافی
  • نتیجه گیری
  • محدودیت ها – کارآینده :
  • دانستنی ها
فرمت فایل: Word (قابل ویرایش)
تعداد صفحات: 43
حجم: 101 کیلوبایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *