دانلود طراحی آموزشی ریاضی – ضرب


OnPlay تمامی آموزش های غیر رایگان اساتید سطح اینترنت را به رایگان تماشا کنید

دانلود طراحی آموزشی ریاضی – ضرب

مشخصات کلی:               نام درس: ریاضی        موضوع درس: ضرب                پایه:  سوم

نام مقطع: ابتدایی          نام آموزشگاه: ————          تعداد دانش آموزان: 18 نفر

مدت جلسه: 45 دقیقه   تاریخ اجرا:                   نام و نام خانوادگی آموزگار: ———-

اهداف کلی:

دانش آموزان با ضرب و مفهوم آن و نماد و حاصل ضرب های اساسی آشنا می شوند.

اهداف جزئی:

با چگونگی درست کردن دسته های مساوی از اشیا و اشکال آشنا می شوند.

  • با نماد ضرب و تساوی ضرب آشنا می شوند.
  • با حاصل ضرب های اساسی از طریق دسته های مساوی آشنا می شوند.
  • در کار گروهی به عقاید یکدیگر احترام می گذارند.
  • به درست کردن دسته های مساوی و گفتن ضرب های مربوط به هر دسته علاقه نشان می دهند.

اهداف رفتاری: دانش آموزان در پایان درس باید بتوانند:

  • دسته های مساوی درست کنند.
  • برای دسته های مساوی با عبارت فارسی تساوی ضرب بگویند.
  • تساوی ضرب و نماد ضرب را به کار ببرند.
  • حاصل ضرب هر یک از دسته های مساوی اشکال و اشیا را بگویند.
  • در جدول حاصل ضربی اشکال داده شده که حاصل ضرب به شمار می آیند رنگ آمیزی کنند.
  • دانش آموزان دسته های مساوی را تشخیص می دهند.
  • ضرب را به صورت عبارت فارسی برای هر دسته مساوی بیان می کنند.
  • حاصا ضرب هر یک از دسته های مساوی را تشخیص می دهند.
  • دانش آموزان با دقت به سخنان معلم و هم کلاسی ها گوش می دهند
  • با اشتیاق و علاقه فعالیت های فردی و گروهی را انجام می دهند.

ارزشیابی تشخیص (مدت 5 دقیق)

  • با توجه به اشکال بگویید چند دسته مساوی می بینید؟
  • عبارت مربوط به دسته های مساوی را  می گویند؟
  • دسته های مساوی اشکال را نشان می دهند؟

وسایل و مواد آموزشی مورد نیاز:

دانش آموزان،کتاب درسی، تخته کلاس، گچ و کاغذ رنگی، نی، مداد رنگی، کتاب، تصاویر و اشکال و اشیا، تابلوی مغناطیسی ضرب آهن ربایی، بادکنک.

 

فرمت فایل: Word (قابل ویرایش)
تعداد صفحات: 9
حجم: 47.9 کیلوبایت

OnPlay در یوتوب، آموزش های روانشناسی و معماری و کامپیوتر و سایر آموزشهای پولی را به رایگان تماشا کنید


سعیدسان تابع قوانین جاری کشور جمهوری اسلامی ایران در زمینه حقوق مولفین و ناشرین است، چنانچه نسبت به محتوای این صفحه صاحب حق نشر هستید و درخواست حذف آن را دارد، خواهشمند است از طریق این لینک به ما اطلاع دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − شش =