مستند سیاره زمین و حیات وحش


توضیحات

مستند خارق العاده سیاره زمین و حیات وحش

با این مجموعه ی مستند عظمت خداوند را هر چه بیشتر درک کنید.

بی نظیرترین و شگفت انگیزترین مستند حیات وحش با زیرنویس فارسی

محصولی واقعا استثنائی و عظیم از BBC با کیفیت عالی

(قابل پخش در دستگاههای خانگی و کامپیوتر ، تقدیم به دوستدارن طبیعت و حیات وحش)

ابتدا کالا را تحویل بگیرید ، سپس وجه آن را به مامور پست پرداخت کنید

قیمت: 12000 تومان تعداد: 6 DVD
مجموعه ی BBC Planet Earth در قالب 6 DVD با بالاترین کیفیت تصویر موجود در دنیا و کیفیت صدای بی نظیر شما را از بالاترین نقاط هیمالیا تا اعماق زمین سیر می دهد!
برای فیلمبرداری این تصاویر حیرت انگیر از ماهواره گرفته تا دوربین هایی در اعماق دریا استفاده شده است. تصاویر هوایی آن بسیار بسیار جذاب است. صحنه های شکفتن شکوفه ها، تغییر رنگ جنگل در فصول مختلف و … از دیگر صحنه های جذاب این مستند است.
یکصد سال پیش بالغ بر یک و نیم میلیارد نفر بر روی زمین زندگی می کردند و امروزه سیاره ما بیش از شش میلیارد نفر جمعیت دارد، اما هنوز نقاطی از زمین وجود دارد که به ندرت در دسترس انسان بوده است ؛ این مجموعه مستند شما را به سرزمین های جدیدی خواهد برد و سیاره زمین و بخش هایی از حیات وحش آن را به شما نشان خواهد داد که قبلا آنها را ندیده اید! برترین مستند در زمینه طبیعت و حیات وحش است که تاکنون تولید شده، این مجموعه در مدت 5 سال توسط Alastair Fothergill و 40 تیم فیلمبرداری همراهش، در 204 نقطه از 62 کشور جهان با بودجه ای در حدود 25 میلیون دلار ساخته شده است !
گوینده این مجموعه David Attenborough (راوی و طبیعت شناس مشهور) و آهنگ ساز آن George Fenton میباشد. در زمان تماشای این مجموعه بارها و بارها سکانس های باورنکردنی را خواهید دید که همزمان با گوش سپردن به موسیقی متن فوق العاده زیبای آن (که با کیفیت صدای دالبی دیجیتال5.1 صدابرداری شده است)‌ بر هیجان شما خواهد افزود. “سیاره زمین” یکی از کامل‌ترین فیلم‌های مستند زیستی درباره زندگی جانداران روی زمین در خصوص نحوه‌ی زندگی و رفتار شناسی جانداران گوناگون از قبیل آبزیان، پستانداران، پرندگان، خزندگان و دوزیستان، مکان‌های جغرافیایی مختلف و پوشش جانوری و … است.
توصیه می کنیم این مجموعه مستند را از دست ندهید که شاهکار ذهن خلاق انسان است

(قابل پخش در دستگاه های خانگی و کامپیوتر)

قیمت: 12000 تومان تعداد: 6 DVD

این مجموعه مستند از 11 بخش مختلف تشکیل شده که به معرفی کامل آن می پردازیم :

از قطب تا قطب (From Pole to Pole):

اولین بخش از این سفر پرماجرا مربوط به سردترین نقطه زمین است. زمستان قاره جنوبگان، جایی که پنگوئن های امپراطور بیش از 4 ماه از سال را در تاریکی و بدون غذا به سر می برند، آن هم در دمایی تا 70- درجه سانتی گراد! به قاره‌ای که پیرامون قطب جنوب زمین را در بر گرفته قاره جنوبگان می‌گویند. این قاره سردترین نقطه کره زمین است و کمابیش همه جای آن با یخ پوشیده شده است. و یا خرس های قطبی که بیدار شدن آنها نوید رسیدن بهار را می دهد و فرزندان آنها برای نخستین بار پا به محیطی بیرون از لانه زیرزمینی زمستانی می گذارند.


کوهها (Mountains):


انسان ها با پذیرش ریسک به مرتفع ترین نقاط سیاره ما قدم می گذارند، برخی ممکن است با صعود نمودن از کوهی عظیم در اندیشه فتح آن باشند، این مجموعه از حوضچه های اسید سولفوریک که نشان دهنده جنبش عظیمی زیر زمین هستند و از کم ارتفاع ترین و داغترین نقاط روی زمین می باشند (بیش از 100 متر پایین تر از سطح دریا) گرفته تا آتشفشان ارتا اله که پیر ترین آتشفشان فعال زمین است تا کوه های راکی در آمریکا و رشته کوه هیمالیا در نپال با شما همراه خواهد بود.


آبهای شیرین (Fresh Water):


تنها سه در صد از آبهای سیاره ما شیرین هستند با این حال این آبهای ارزشمند سرشار از شگفتی می باشند و حیات همه موجودات زمین به همین مقدار آبهای شیرین بستگی دارد.


غارها (Caves):


غارها سرحد نهایی سیاره ما هستند، جهانی نهفته که تنها ماجراجوترین افراد یارای رفتن به آنجا را دارند. بزرگترین چاه غار جهان، غار پرستوها در مکزیک است که 400 متر عمق دارد یعنی برج 102 طبقه Empire State در نیویورک در آن جای می گیرد. این مکان های ژرف دوسال پیش از آنکه انسان بر ماه فرود آید برای اولین بار مورد کاوش قرار گرفتند. لازم به ذکر است برخی از کم شناخته ترین و شگفت انگیزترین جانوران سیاره زمین در این غارها زندگی می کنند.


بیابان ها (Deserts):


یک سوم سیاره ما را بیابان تشکیل داده است، این آثار به جای مانده از زمین به نظر خالی از زندگی می آیند اما به طور شگفت آوری اینگونه نیست، البته در همه بیابان ها بقای زندگی روندی ناپایدار دارد. هیچ می دانید که همه بیابان ها گرم نیستند از سمت سیبری بادهایی با سرعت 50 کیلومتر بر ساعت می وزند و برف را با خود به صحرای گوبی در مغولستان می آورند! گرمای بیش از 50 درجه سانتیگراد در اوج تابستان و افت دما تا 40 درجه زیر صفر در میانه زمستان اینجا را در زمره خشک ترین بیابان های جهان قرار می دهد. اندک حیواناتی قادرند تا در این تغییرات شدید آب و هوایی دوام بیاورند، یکی از نادرترین و شاید پر طاقت ترین پستانداران زمین شتر باختری میباشد.


سرزمین های یخی (Ice Worlds):


هر دو قطب سیاره ما پوشیده از یخ است، آنها بزرگترین و خشن ترین سرزمین های نا آرام جهان هستند. در هیچ نقطه از زمین تغییر فصل اینقدر مفرط صورت نمی گیرد. این امر موجب پیشروی و عقب نشینی هر ساله یخ ها می شود ؛ کل زندگی در اینجا تابع این قاعده است.


جلگه های وسیع (Great Plains):


جلگه های پهناور مکان هایی بی کران هستند، با وجود خلوتی غریبشان تصور خالی از سکنه بودن آنها توهمی بیش نیست. این جلگه های سیاره ما میزبان بزرگترین تجمعات حیات وحش روی زمین هستند. در بطن تمامی وقایع اینجا یک موجود زنده دارای نقشی اساسی است و آن علف می باشد ؛ این گیاه معجزه آسا، یک چهارم کل سرزمین های کره زمین را پوشانده است.


جنگل ها (Jungles):


جنگل ها گلخانه های سیاره ما هستند، جنگلهای بارانی گرمسیری تنها سه در صد از سیاره زمین را در بر می گیرند با این حال زیستگاه بیش از نیمی از گونه های جانوری جهان هستند اما چگونه این تعداد انواع گیاهان و جانوران در این مساحت محدود جایی برای زندگی در کنار یکدیگر مییابند؟


آبهای کم عمق (Shallow Seas):


دریاهای کم عمق در حواشی قاره های سیاره ما قرار گرفته اند. آنها به ندرت با داشتن بیش از 200 متر عمق و گاهی صدها مایل وسعت قبل از اتصال بستر دریا به آبهای عمیق تر بر روی فلات قاره قرار می گیرند. آنها روی هم رفته تنها هشت درصد از اقیانوس های جهان را تشکیل می دهند، با این وجود این آبها شامل اکثریت وسیعی از زندگی دریایی اقیانوس ها هستند.


جنگل های فصلی (Seasonal Forests):


درختان مسلما در زمره با شکوه ترین موجودات زنده هستند. برخی از آنها بزرگترین جانداران روی زمین می باشند. جنگل های برگریز و همیشه سبزی که در مناطق فصلی سیاره ما می رویند پهناورترین جنگلهای روی زمین را شامل می شوند. خیال از این همه وسعت آنها دچار حیرت می شود!


اعماق اقیانوس (Ocean Deep):


به دور از خشکی ها چیزی جز اقیانوس نمی باشد ؛ بیش از نیمی از سطح سیاره ما پوشیده از آن است و تا به امروز اکثر بخشهای آن به دور از دسترس ما بوده است در واقع بخش های زیادی از اقیانوس خالی از سکنه و کویر آبی است ؛ همه حیات در اقیانوس بی کران به جستجوی دائم برای یافتن غذا و نزاع برای حفاظت از انرژی ارزشمند محدود گردیده است.


(قابل پخش در دستگاههای خانگی و کامپیوتر ، تقدیم به دوستدارن طبیعت و حیات وحش)

ابتدا کالا را تحویل بگیرید ، سپس وجه آن را به مامور پست پرداخت کنید

قیمت: 12000 تومان تعداد: 6 DVD


خلاصه ای از این مستند خارق العاده:
قسمت اول در حقیقت یک دید کلی را نسبت به 10 قسمت بعد از آن به بیننده خواهد داد. و پس از آن شما سفری شگفت انگیز را به باورنکردنی ترین نقاط کره زمین خواهید داشت: خرسهای قطبی گریزلی و توله های کوچک آنها، پرندگان بسیار زیبا و در برخی مواقع عجیبی که برای جلب نظر جفت خود کارهای بسیار خنده دار و جالبی انجام می دهند!
مهاجرت هزاران هزار پرنده مهاجر با پروازها و مانورهای بسیار زیبا و فراموش نشدنی ، شکارچیان شب در دل کویر ، آبزیان بسیار زیبا و رنگارنگ در اعماق اقیانوس ، مهاجرت گروهی ماهیان پرنده و شمشیر ماهی ها و ماجرای سفر آنها ، غارهای بسیار شگفت انگیز و هراس آور که به یقین شانس دیدن هیچ یک را از نزدیک نخواهید داشت و ده ها و صدها صحنه باورنکردنی و زیبا با بهترین کیفیت تصویرو برترین و شفافترین صدای ممکن. با روایت یکی از برترین گویندگان فیلمهای مستند تاریخ سینما!

جوایز و افتخارات:
این مجموعه مستند تا کنون 4 بار مفتخر به کسب جایزه Emmy ، یکبار جایزه Peabody و یکبار هم نامزد دریافت جایزه Pioneer برای بهترین تهیه‌کنندگی از شبکه تلویزیونی BAFTA TV شد. جایزه Emmy یک جایزه امریکایی برای تولیدات تلویزیونی است، که عموماً به عنوان معادل اسکار برای تلویزیون دانسته می‌شود. Planet Earth با کسب امتیاز 9.8 از 10 در رده بندی IMDB ، کسب بیش از 10 جایزه معتبر بین المللی و نامزدی برای 10 ها جایزه دیگر ، قرار گرفتن در صدر پر فروش ترین های شبکه Discovery ، بعنوان برترین مستند طبیعی که تاکنون ساخته شده است، تصویری شگفت انگیز از حیات طبیعی در سیاره زمین ارائه می کند که نفس هر بیننده ای را در سینه حبس می کند!


محصولی واقعا استثنائی و خارق العاده که هر بیننده ای را مجذوب خود خواهد کرد 

توصیه میکنیم این مجموعه مستند را از دست ندهید که شاهکار ذهن خلاق انسان است !

قابل پخش در کامپیوتر و دستگاه های خانگی با کیفیت عالی و زیرنویس فارسی

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید.


سعیدسان تابع قوانین جاری کشور جمهوری اسلامی ایران در زمینه حقوق مولفین و ناشرین است، چنانچه نسبت به محتوای این صفحه صاحب حق نشر هستید و درخواست حذف آن را دارد، خواهشمند است از طریق این لینک به ما اطلاع دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *