دانلود مستند اسرار فروشگاه سلفریج : Secrets of Selfridges


دانلود مستند اسرار سلفریج : Secrets of Selfridges

مستند اسرار سلفریج : یکی از معروف ترین خیابان های لندن Oxford Street ، فروشگاه های زنجیره ای department store است که به عنوان نقطه عطفی جدید برای کلاسیک بحساب میاید.واقعیت این است که بسیاری از مشتریانش نمیدانند این موسسه بریتانیایی ، توسط یک شخص آمریکایی به اسم هری گوردون سلفریج  ساخته شده است. و تا زمانی که آن را ساخت، خیابان  سلفریج، یک آب زیرزمینی نامطلوب بود. این فقط یکی از اسرار شگفت انگیزی است که در داستان Selfridge و فروشگاه آن پنهان شده است.مجموعه مستند Secrets of Selfridges، توسط تیم 3dmaxfarsi برای شما کاربران گرامی فراهم شده است.

این شخص یک تحول کاملا بزرگ در نحوه خرید ساکنین لندن به وجود آورد، و روش های جدیدو بر گرفته از مدل آمریکایی را ارائه کرد.  این فروشگاه، به تجربه ای که خریداران در هنگام خرید کسب می کردند اهمیت ویژه ای می داد و این اصطلاح معروف “همیشه حق با مشتری است ” را همین مرد ابداع کرد. از آن پس این عبارت ، شعار فروشگاه های سراسر دنیا است.

این فروشگاه، برای زنان لندن به خصوص نسل جوان،  آزادی بخش بود. برای اولین بار آنها تنها می توانند بیرون بروند و هنوز محترم و راحت باشند. باور نکردنی، Selfridges اولین بار در بریتانیا برای ارائه توالت های زنانه بود. به زودی، قاتلینی که برای رای دادن به زنان انتخاب شدند، یک متحد کلیدی در Selfridge و فروشگاه او یافتند. Selfridge نیز موانع کلاس انگلیسی را متوقف کرد. نوآوری خود را از تخفیف و فروش دو ساله در حال حاضر به عهده دارد. در سال 1910 خانمهای بالا طبقه و زنان کارگر برای کالاهای مشابهی کشته شدند. او در معرض خطر قرار گرفتن لوازم آرایشی از پنهان شدن قرار گرفت و درست از طریق ورودی کف زمین قرار گرفت. چنین موفقیتی در هر فروشگاهی در جهان به دنبال طرح Selfridges بود.

مستند اسرار سلفریج : سلفریج زاده تفکر یک آمریکایی – هری گوردون سلفریج – بود که زندگی او در مجموعه شاهکار “اقای سلفریج” به تصویر کشیده شد.در این مستند از نمایی نزدیک با دنیای سلفریج آشنا خواهید شد و خواهید دید که چگونه دو کلمه با سلفریج متراد هستند: تجملات و لندن.

 

فرمت فایل: Mkv
کیفیت: عالی
زبان: انگلیسی
زیرنویس فارسی: ندارد
مدت: 50 دقیقه
لینک دانلود پارت اول / حجم: 366,766 KB
لینک دانلود پارت دوم / حجم: 364,478 KB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *