دانلود رایگان مستند مهندسی: سنگ‌های زنده ساکسی هیومن – معماری و تاریخی – باستانی


مستند سنگ‌های زنده ساکسی هیومن – THE LIVING STONES OF SACSAYHUAMAN

مستند سنگ‌های زنده ساکسی هیومن : در این سری از مجموعه فیلم های معماری و تاریخی و فرهنگی، به مستند فوق العاده جذاب سنگ‌های زنده ساکسی هیومن خواهیم پرداخت که کاری است از کاوشگران روسی در شهر پرو .این مستند کاملا هیجان انگیز، در مورد ساخت یک بنای سنگی که به روش های مهندسی شگفت‌انگیزی ساخته شده است خواهد پرداخت. بنایی که با قطعات سنگی بیش از 300 تن روی هم ساخته شده اند.این بنا توسط قوم اینکاها ساخته شده که سایر بناهای آنها در نواحی مختلف جهان (از اکوادور تا شیلی) هم یافت می‌شوند. همچنین شهرهای ماچوبیچو و اولانتایاتامبو در کشور پرو ، نیز این آثار باستانی را در خود جای داده اند.

یک سند قابل توجه از تعجب معماری، تاریخی و فرهنگی، زندگی سنگ از Sacsayhuaman طول می کشد بینندگان در سفر به حومه پرو که در آن یک تیم از محققان روسی، کار به کشف رمز و راز از دیوارهای سنگی ساخته شده توسط اینکاها.

این تعجب از ساخت و ساز غیر ممکن به نظر می رسد حتی با معیارهای امروز است. فاقد هرگونه ارتباط اسکریپت، اینکاها پشت هیچ نشانه کتبی از آداب و رسوم خود را ترک کرد. این مدت زیادی است که تلاش برای عقب و به طور کامل درک دستاوردهای معماری حیرت انگیز خود پیچیده است. ساختار آنها را می توان در انواع سایت های از اکوادور به شیلی، از جمله ماچو پیچو و Ollantaytambo پیدا شده است. دیوارهای Sacsayhuaman، با این حال، شاید بیشتر هیبت الهام بخش و گیج کننده از تمام ساختارهای اینکاها. عظیم در مقیاس و پیچیده در دقت هندسی آن، پیچیدگی Sacsayhuaman ترک بسیاری از پرسش آن است که آیا کار از خدایان یا شیاطین بود.

تصور می کرده اند در اواسط قرن 15 ساخته شده است، ویژگی های Sacsayhuaman طولانی کشش ردیف سنگ، هر یک به وزن به اندازه سه صد تن. چگونه این بلوک منتقل شد و مجبور به جا با هم با چنین دقتی؟

که است، اما یکی از رمز و راز مواجه با یک تیم از متخصصین ژئوفیزیک روسیه به عنوان آنها به سایت در طول تابستان 2012. این فیلم این محققان، و منافع از ثروت از فیلم ریز دقیق آنها در سفر خود را اسیر سفر می کند. آنها جمع آوری شده است. مستند سنگ‌های زنده ساکسی هیومن نمونه از خاک در اطراف ساختار، و همچنین چند تن از تشکل های سنگ، همه از آن بیشتر در یک آزمایشگاه تحقیقاتی در میهن خود تحت خواهد در عمق مطالعه. این مطالعات نشان می دهد امیدوارم انواع سنگهای که شامل دیوار ماموت، وسیله ای است که آنها ملحق شدند، و مواد مورد استفاده برای کمک به روند ساخت و ساز است.

روشنایی و حمل و نقل، زندگی سنگ از Sacsayhuaman ما را به یاد حکمت عالی از تمدن های باستانی، و چگونه آنها موفق به فراتر از حداقل منابع خود را با حداکثر نبوغ و مهارت. با وجود پیشرفت های بی شماری مطرح شده توسط دنیای مدرن ما به ارمغان آورد، بسیاری از دستاوردهای دیدنی ترین خود را برای همیشه ممکن است دور از دسترس ما را از درک باقی می ماند.

 

فرمت فایل: Mkv
کیفیت: عالی
زبان: انگلیسی
زیرنویس فارسی: ندارد
مدت: 40 دقیقه
لینک دانلود پارت اول / حجم: 413,563 KB
لینک دانلود پارت دوم / حجم: 403,597 KB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *