دانلود ترجمه مقاله تحلیل نرخ خطای بیت در مخابرات وایمکس در سرعت‌های خودرو با استفاده از مدل محوشوندگی ناکاگامی m


چکیده

تکنولوژی های ارتباطی بیسیم با سرعت های بالا مانند وایمکس ( قابلیت تبادل واستفاده از اطلاعات در سطح جهانی با دسترسی به امواج ماکروویو) روش ارتباطی روزمره ما را منقلب کرده است و فرصت هایی برای کاربردهای نو آورانه بسیار فراهم آورده است . نسخه ی m802.16 wimax    نرخ دیتای نزدیک به 1 gpbs  برای مخابرات ساکن را به ما می‌دهد و سرعت 350 کیلومتر در ساعت را پشتیبانی میکند. هنگامیکه قابلیت تکنولوژی برای دستیابی به نرخ دیتای بالا در محیط‌های ثابت بالاتر از هر شک و تردیدی است این استاندارد هنوز به طور ثابت برای مخابرات سیار در سرعت های بالا بهینه نشده است . در سرعت های بالا ، تغییرات سریع در محیط‌های اطراف باعث محو شوندگی‌های شدید در گیرنده شده و منجر به کاهش شدید در توان عملیاتی می‌شود و در صورتی که عملیات پیش‌گستری برای مقابله با این مساله اتخاذ نشود، توان عملیاتی به اندازه‌ای نخواهد بود که کاربردهای زیادی را پوشش دهد، به خصوص کاربردهایی که محتوای چندرسانه‌ای دارند. تخمین نرخ خطای بیت (BER) بخش ضروری هر عملیات پیش‌گستر بوده و مطالعات اخیر پیشنهاد می‌کنند که مدل ناکاگامی m مدلسازی خوبی را برای محوشوندگی کانال در مخابرات بیسیم و در سرعت‌های بالای خودرو ارائه می‌دهد. در رابطه با موضوع تخمین نرخ خطای بیت در سرعت‌های بالای خودرو در مخابرات وایمکس و به کمک مدل ناکاگامی m، هیچ گزارشی در متون فنی رویت نمی‌شود. در این مقاله، ما یک مدل تحلیلی را برای تخمین نرخ خطای بیت در وایمکس و در سرعت‌های خود به کمک مدل محوشوندگی ناکاگامی m توسعه و بیان می‌کنیم. مدل توسعه‌یافته به صورت تطبیقی بوده می‌توان از آن در طرح‌های مدیریت منبع و برای مخابرات، ثابت و سیار وایمکس استفاده کرد.

عبارات شاخص- وایمکس، سرعت‌های خودرو، نرخ خطای بیت، ناکاگامی m.

عنوان فارسی: تحلیل نرخ خطای بیت در مخابرات وایمکس در سرعت ‌های خودرو با استفاده از مدل محوشوندگی ناکاگامی
عنوان انگلیسی: Bit Error Rate Analysis in WiMAX Communication at Vehicular Speeds Using Nakagami-m Fading Model
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 5 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 9
سال انتشار : 2012 نشریه : آی تریپل ای – IEEE
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
رفرنس : دارد
رشته های مرتبط با این مقاله: مهندسی برق و فناوری اطلاعات و ارتباطات
گرایش های مرتبط با این مقاله: برق مخابرات، شبکه های مخابراتی، دیتا و مخابرات سیار
مجله: کنفرانس فناوری وسایل نقلیه – Vehicular Technology Conference
دانشگاه: مرکز پژوهش و ارتباطات مهندسی، دانشگاه کوان ادیت، استرالیا
کلمات کلیدی: وایمکس، سرعت‌های خودرو، نرخ خطای بیت، ناکاگامی m
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه شده است
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه: به صورت عکس، درج شده است

 

Bit Error Rate Analysis in WiMAX Communication
at Vehicular Speeds Using Nakagami-
m Fading
Model
Biswojit Bose, Iftekhar Ahmad and Daryoush Habibi
Centre for Communications Engineering Research, Edith Cowan University, Australia.
Abstract—High speed wireless communication technologies
such as Worldwide Interoperability for Microwave Access
(WiMAX) have revolutionized the way of our day-to-day communication and opened opportunities for many innovative applications. The 802.6m version of WiMAX offers data rates up
to 1 Gbps for fixed communications and supports mobility up
to 350 km/h. While WiMAX technology’s capacity to deliver
high data rates in a fixed environment is beyond any doubt, the
standard is not fully optimized yet for mobile communication at
high vehicular speeds. At high vehicular speeds, rapid changes
in surrounding environments, cause severe fading at the receiver,
resulting a drastic fall in throughput and unless any proactive
measure is taken to combat this problem, throughput becomes
insufficient to support many applications, particularly those with
multimedia contents. Bit Error Rate (BER) estimation is an
integral part of any proactive measure and recent studies suggest
that Nakagami-
m model performs better for modeling channel
fading in wireless communications at high vehicular speeds. No
work has been reported in literature that estimates BER at high
vehicular speeds in WiMAX communication using Nakagami-
m
model. In this paper, we develop and present an analytical model
to estimate BER in WiMAX at vehicular speeds using Nakagami
m fading model. The proposed model is adaptive and can be used
with resource management schemes designed for fixed, nomadic,
and mobile WiMAX communications.
Index TermsWiMAX, vehicular speeds, bit error rate,
Nakagami-m.

این فایل ورد ترجمه در 9 صفحه و فایل اصلی لاتین pdf مقاله در 5 صفحه به خدمتتون ارائه میشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *