دانلود رایگان فیلم معماری: مستند خانه‌های وارونه Building Dream Homes


دانلود مستند ساختن خانه‌های رویایی‌ خانه وارونه Building Dream Upside Down Home

مستند ساختن خانه‌های رویایی‌ :در این مجموعه فیلم مستند معماری و شهرسازی، میپردازیم به فعالیت های که چندین طراح معمار که با فعالیت های خلاقانه خودشان؛ سعی میکنند تا خانه های رویایی ای را بسازند. در این مسیر آنها با چالش ها و کشمکشهایی بین نقشه کش ها؛ سازنده ها و مالکین ساختمان مواجه خواهند شد که حل این مشکلات بدون اینکه بوجه را بالا ببرند؛ بسیار خلاقانه و جذاب خواهد بود.

بودجه  نقش فوق العاده مهمی را در هر داستان،دارد. بنابراین بیننده به دست آوردن بصیرت را که چگونه می سازد هزینه و آنچه که می توان به دست آورد. سری 15 قسمتی زیر برخی از معماران این کشور منجر به راه در طراحی پیشگامانه، به عنوان آنها با سازندگان، طرح ها و مشتریان که آنها، همه به نام ساخت خواص رویای استخدام نبرد تبدیل شدن به یک واقعیت است.دانلود مستند شاهکارهای معماری جهان : این نشان می دهد عبور از کشور، چیدن از برخی از هیجان انگیز ترین های مسکونی و نوآورانه می سازد اتفاق می افتد.دانلود رایگان فیلم معماری: در حال حاضر و نشان دادن دست اول درام، سردرد و کار سخت آن طول می کشد به طراحی و ساخت آنها. ما در بالا و پایین که با در نظر گرفتن چنین پروژه های بلند پروازانه به عنوان معماران ما در همه چیز، از مشتریان روی حیله و تزویر به گردباد را به آمده است. از پروژه های مسکونی میلیون پوند پیچیده به تبدیل انبار و الحاقات آشپزخانه، این سری بر روی زمین از طراحی این است. دانلود مستند معماری مدرن : که تحویل به عنوان واسط سنج می رسند، سقف می رود، راه پله معلق نصب است، و مشتری از طریق پیاده روی درب، با بزرگ نشان می دهد در هر قسمت است.

در این قسمت،  با معمار کریس Loyn همراه می شوید و به مقابله با یک آینده اثبات، وارونه خانه بودجه کننده های نزدیک به Cardiff. به عنوان صاحبان ماریان و جان در ساخت خانه آنها سال ها وقت صرف برنامه ریزی و واقعیت از مقیاس پروژه شروع می شود. طبق آمار خانه سوار شو، ماریان به نظر می رسد به معماران او را برای اطمینان. و معمار دیوید Blaikie حال کار بر روی یک افزونه دو طبقه برای یک خانواده در ادینبورگ که خانه خود را فراتر رفته است. آنها انتظارات بالا و یک بودجه محدود و، زمانی که همه چیز شروع به رفتن به چپ چپ، آن را طول می کشد همه از تجربه و مهارت های مذاکره معمار دیوید به قرار دادن همه چیز درست است.

معمار کریس Loyn می شود به مقابله با یک خانه وارونه شگفت انگیز نزدیک به Cardiff. اما یک اختلاف بیش از آشپزخانه تهدید به جنگ به ساخت. و در وینچستر، معماران لورنس Bowen و پل رابینسون در حال کار با یک خانواده که یک خانه کوچک در مکان رویایی خود را خریداری میکنند.دانلود مستند معماری دوبله فارسی : اما پس از مشکلات با برنامه ریزان، برنامه های خود را برای ساخت یک پسوند فوق مدرن قبل از ورود تعداد نوزاد دو در معرض خطر هستند.

فرمت فایل: Mkv
کیفیت: عالی
زبان: انگلیسی
زیرنویس فارسی: ندارد
مدت: 29 دقیقه
لینک دانلود  / حجم: 450,926 KB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *