دانلود پاورپوینت سیستم بازاریابی و انواع مدلهای بازاریابی


OnPlay تمامی آموزش های غیر رایگان اساتید سطح اینترنت را به رایگان تماشا کنید

تعریف سیستم

—سیستم عبارت است از مجموعه ای از اجزا و عناصر که دارای هدف مشترک بوده و بایکدیگر روابط مستمر، منطقی و متقابل دارند. به طوریکه نحوه و کیفیت روابط این اجزا میتواند سیستم را به طرف تخریب، ثبات و یا پویایی کامل سوق دهد.

سیستم های چهارگانه یک سیستم بازاریابی

  • سیستم اطلاعات بازاریابی
  • سیستم برنامه ریزی بازاریابی
  • سیستم سازمانی بازاریابی
  • سیستم کنترل بازاریابی:

فهرست مطالب:

تعریف سیستم

سیستم های چهارگانه یک سیستم بازاریابی

سیستم اطلاعات بازاریابی

سیستم برنامه ریزی بازاریابی

سیستم سازمانی بازاریابی

سیستم کنترل بازاریابی

سیستم های توزیع

انواع مدلهای بازاریابی

مدل گروه مشاوره بوستون

این فایل پاورپوینت در 14 صفحه به خدمتتون ارائه میشود.


OnPlay در یوتوب، آموزش های روانشناسی و معماری و کامپیوتر و سایر آموزشهای پولی را به رایگان تماشا کنید


سعیدسان تابع قوانین جاری کشور جمهوری اسلامی ایران در زمینه حقوق مولفین و ناشرین است، چنانچه نسبت به محتوای این صفحه صاحب حق نشر هستید و درخواست حذف آن را دارد، خواهشمند است از طریق این لینک به ما اطلاع دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + 2 =