دانلود پاورپوینت جدید بیمارستان میلاد به همراه تصاویر داخلی بخش ها و پلان بخش ها و داخلی


دانلود پاورپوینت جدید بیمارستان میلاد به همراه تصاویر داخلی بخش ها و پلان بخش ها و داخلی

تاریخچه

بیمارستان میلاد با ظرفیت اسمی 1000 تخت و 24 اتاق عمل در زمینی به مساحت 121000 متر مربع

در تیرماه 1380 افتتاح گردید. عملیات اجرایی بیمارستان از سال 1356 آغاز و در سال 1358 به دلایل

مختلف متوقف گردید و شرکت خانه سازی با توجه به شرایط زمان و طبق موافقت سازمان تأمین اجتماعی در سال 1369 طراحی جدیدی از نظر معماری ، سازه و تأسیسات مکانیکی و برقی به انجام رساند و همزمان با تهیه نقشه های جدید، عملیات اجرایی آن از سال 1369 به شکل محدود آغاز گردید.

بیمارستان دارای حدوداً 96000 متر مربع زیربنای ساختمان های اصلی و 27000 متر مربع ساختمان های جنبی و پارکینگ می باشد .

در این بیمارستان ضمن عملکرد یک بیمارستان تخصصی هزار تختخوابی به افزایش سطوح فوق تخصصی نیز اهمیت خاصی داده شده است. همچنین قسمت هایی جهت آموزش در آن منظور شده است. بدین منظور  کلاسهای آموزشی، سالن سخنرانی و کتابخانه در آن پیش بینی گردیده است.  مجموع سطوح فضاهای آموزشی  بیش از 4% سطح کل بیمارستان می باشد.

بخش های بستری در 12 طبقه و پلی کلینیک در 7 طبقه قرار گرفته اند. بخش های بستری شامل بخش های عادی و ویژه می باشند . بخش های عادی از 36 تخت بستریدر قالب اتاق های 3،1 و 4 تخته با امکاناتی از قبیل یخچال ، تلویزیون ، مبل تخت شو ، سیستم احضار پرستار و گاز طبی سانترال می باشد . در هر بخش فضایی به عنوان اتاق مطالعه بیماران در نظر گرفته شده است .

بیمارستان میلاد نام بیمارستانی در تهران که متلعق به سازمان تامین اجتماعی است.

بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی هـزار تختخوابی میلاد به منظور تأمین بخشی از نیازهای درمانی کشور و بیمه‌شدگان سازمان تأمین اجتماعی، در تیر ماه ۸۰ افتتاح گردید.

بیمارستان در مجاورت اتوبان همت و برج میلاد واقع شده‌است .

بیمارستان میلاد دارای بخشهای متعدد تخصصی و پزشکان مختلفی می‌باشد که با توجه به رایگان بودن آن برای بیماران بیمه شده سازمان تامین اجتماعی با استقبال بیمه شدگان مواجه شده‌است هر چند اصل درمان مستقیم و رایگان توسط سازمانهای بیمه گر مورد تردید است . این بیمارستان در بعضی زمینه‌ها مانند لیزر پزشکی و جراحی با اشعه گاما ( گاما نایف) پیشرو بوده‌است.

بیمارستان هزار تخت خوابی میلاد در زمینی به مساحت ۷۰۰۰۰ مترمربع با زیربنای ۱۲۳۰۰۰ مترمربع‌، از مجهزترین و منحصر به فردترین بیمارستان‌ها در ایران و حتی در خاورمیانه است‌.
عملیات اجرای بیمارستان در سال۱۳۵۶ ، آغاز گردید و از سال۱۳۵۸ ، به دلایل مختلف‌، از جمله مسائل ناشی از جنگ تحمیلی متوقف ماند و دوباره در اواخر سال۱۳۶۷ ، اجرای پروژه به شرکت خانه‌سازی ایران واگذار گردید. شرکت خانه سازی با توجه به شرایط زمان و طبق موافقت سازمان تأمین اجتماعی‌، درسال ۱۳۶۹، طراحی جدیدی از نظر معماری و سازه و تأسیسات مکانیکی و برقی به انجام رساند. هم زمان با تهیه نقشه‌های جدید، عملیات اجرایی آن در سال ۱۳۶۹ ، به شکل محدود آغاز گردید و سرانجام در سال ۱۳۷۸ ، مورد بهره برداری قرار گرفت‌.

این بیمارستان دارای ۹۶۰۰۰ مترمربع زیربنای ساختمان‌های اصلی و ۲۶۹۸۵ متر مربع زیر بنای ساختمان‌های جنبی و پارکینگ است‌. طراحی این پروژه به علت وجود اسکلت که از قبل موجود بود و زمین شیب‌دار و محدود آن‌، به صورت یک بیمارستان یک پارچه انجام گرفته است و از طراحی مدولار، که نیازمند زمینی وسیع و گستردگی ساختمان است‌، اجتناب شده است‌. مساحت کل بیمارستان شامل تمام فضاهای نام برده شده به میزان ۹۱۴۶۰ مترمربع است‌.
ساختمان سه طبقه پارکینگ با گنجایش ۱۱۰۰ اتومبیل با زیر بنای ۲۴۰۰۰ متر مربع و تصفیه خانه فاضلاب نیز با مساحت ۱۳۷۵ مترمربع به صورت زیر زمینی احداث شده است‌.
بیمارستان با توجه به استانداردهای روز دنیا آغاز به کار کرده است‌. بیمارستان میلاد به عنوان یک بیمارستان دولتی داری بخش‌های مختلف پزشکی و فوق تخصصی است‌. در اختیار داشتن بیش از ۶۰۰ پزشک متخصص و فوق متخصص در زمینه‌های مختلف درمانی و همچنین، ‌ پرسنل ماهر، سبب ارائه بهترین خدمات به بیماران شده است‌.

این بیمارستان براساس یک بیمارستان عمومی با تأکید بر تخصص‌های مربوط به ضایعات نخاعی طراحی شده است‌.

بیمارستان میلاد دارای ۲۴ اتاق عمل‌، ۲۰ تخت مراقبت‌های پیش از عمل و ۲۰ تخت مراقبت‌های بعد از عمل است و شامل بخش‌ها و قسمت‌ها و فضاهای زیر است‌:

شش بخش بستری مربوط به تخصص‌های داخلی‌; شش بخش بستری مربوط به متخصص‌های خارجی‌; دو بخش بستری کودکان و نوجوانان‌; ۱۱ بخش مراقبتی دیگر و آزمایشگاه‌های پیشرفته و مجهز.

ورودی اصلی بیمارستان شامل سالن‌های ورودی و انتظار، اطلاعات‌، کافه تریا، گل فروشی‌، هدیه فروشی‌، نگه داری از کودکان‌، داروخانه و بخش‌های مدیریتی است‌. بخش خدماتی

آموزشی بیمارستان میلاد نیز شامل سالن سخنرانی ۴۳۰ نفری‌، سالن ۱۹۰ نفری سخنرانی و نمایش بیمار، دو کلاس درس و کنفرانس ۱۲۰ نفری‌، کتاب‌خانه‌، عکاسی پزشکی و اتاق‌های سمینار آموزشی ۳۵ نفری در جوار سایر بخش‌های درمانی و تشخیصی‌،دفترهای پزشکان‌، بخش‌های بستری و پاویون کشیک زنانه و مردانه در بالاترین قسمت برج‌های بستری است‌. در کنار این خدمات‌، بخش‌ها و خدمات فراوان دیگری نیز در بیمارستان موجود است‌.

این فایل پاورپوینت در 72 صفحه به خدمتتون ارئه میشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *