دانلود Rendering Interiors in 3ds Max – آموزش رندرینگ نمای داخلی در تری دی اس مکس


چگونگی اعمال متریال (materials) برای شبیه سازی نورپردازی در نماهای داخلی مطابق با میزان و نوع نور در روز، شب و یا هوای گرگ و میش، استفاده از نورهای داخلی، پورتال های آسمان و … دارای تکنیک هایی است که می توانید برای رندرینگ در نرم افزار 3ds Max از آن ها استفاده کنید. نور دارای ویژگی هایی مانند درجه حرارت، روشنایی، و انتشار است که برای همانندسازی آن با تمام ویژگی هایش در دنیای دیجیتال به ابزارهای روشنایی و متریالی است که نرم افزار قدرتمند تری دی اس مکس آن ها را به شما ارائه می دهد و بهتر است برای دریافت نتیجه بهتر است این ویژگی ها را هنگام تنظیم روشنایی برای یک نمای داخلی، در نظر بگیرید. ۳ds Max یکی از قدرتمند ترین برنامه های طراحی مدل های سه بعدی انیمیشن سازی و رندرینگ در عرصه گرافیک کامپیوتری (CG) است و بزرگ ترین قابلیت آن، امکانات خوب مدل سازی است. این نرم افزار همچنین دارای سیستم آنالیز نور indirect illumination & radiosity سیستم ذره particle system بسیار قدرتمند است که محیطی مناسب برای شبیه سازی تصاویر و صحنه های واقعی برای کاربر ایجاد می کند.

در دوره آموزشی Rendering Interiors in 3ds Max شما با رندرینگ نمای داخلی با استفاده از نرم افزار  تری دی اس مکس آشنا می شوید.

عناوین آموزشی:
– ایجاد و استفاده از متریال (materials)  با درخشندگی و جلا
– ایجاد یک سیستم روشنایی روز
– تشعع نور از وسایل داخلی
– نورپردازی با پورتال های آسمان
– تنظیمات نهایی
– ترکیب در Nuke و After Effects
– افزودن عمق میدان، برجسته و درخشش
– و …

Learn how to replicate three unique lighting setups in interior scenes, starting with direct daylight, with 3ds Max. Adam Crespi shows how to create and apply materials such as paint sheens, metallic finishes, glass, and wood—textures you would find in any home. Then he shows how to create a daylight system, adding in photographic exposure to see light like you would through a camera. Then learn how to use interior lights and sky portals to light dusk and night shots. Finally, Adam shows how to add post effects and composite the rendering in After Effects and Nuke.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *