دانلود پرسشنامه بررسی اثربخشی تبلیغات رسانه ای در سیستم بانکداری
دانلود پرسشنامه بررسی اثربخشی تبلیغات رسانه ای در سیستم بانکداری
حاوی 25 سوال
این پرسشنامه بر اساس مدل آیدا و تاثیر مولفه های آن بر روی اثر بخشی تبلیغات رسانه ای طراحی شده است.
برای بررسی روایی پرسشنامه از روش روایی سنج سازه و برای بررسی پایایی از ضریب آلفای کرونباخ استفاده شده است. که ضریب در این پرسشنامه 89 درصد بوده است. که ضریب بسیار خوبی است.
فرمت فایل: Pdf
تعداد صفحات: 3
حجم: 286 کیلوبایت