پروپوزال بررسی تاثیر تبلیغات روابط عمومی بر ارائه خدمات


 

صنعت تبلیغات با همه سوابقی که در کشور ما دارد هنوز هم جوان و هم غیر علمی است.. این واقعیت نباید کسی را بر آشفته کند که تبلیغات در کشور ما در حد سایر فنون و هنرهای رسانه ای ما(نسبت به جهان رسانه ها) است.

تبلیغات در جهان امروز و در عصر انفجار اطلاعات.، در مراودات اقتصادی و فرهنگی ازجایگاه علمی، تخصصی و در ابعادی وسیع تر هنری برخوردار است. فرد فعال در عرصه تبلیغات بابهره گیری ازعلوم مختلف از جمله روانشناسی، جامعه شناسی و نیز شناخت فرهنگ و آداب و رسوم مخاطبان می تواند در عرصه رقابت ها بهترین و کارآمدترین شیوه ها را به کار گیرد با تمام توجهی که دنیای پیشرفته به این امر نشان می دهد و درصد بالایی از هزینه ها را به امرتبلیغات اختصاص می دهد. در کشور ما با وجود نیاز حیاتی به توسعه اقتصادی این امر ناشناخته و مورد بی مهری قرار گرفته است.  (محسنیان راد،25:1384)

با توجه به اینکه تبلیغات نقش بسزایی در رشد و یا عدم رشد یک سازمان دارد و عموما بر عهده روابط عمومی است، به توضیح مختصری راجع به نقش روابط عمومی در تبلیغات می پردازیم.

ایجاد یک هماهنگی موثر بین روابط عمومی و تبلیغات بدون داشتن یک دید واضح از نقاط قوت و ضعف هر کدام کار دشواری است .تبلیغات می تواند به طور خیلی صحیح و دقیق به مخاطبین خارجی انتقال پیدا کند و هدایت شود . فعالیت های ارتباطی رسانه ای ممکن است به طور خوب و مطلوبی به مخاطبین انتقال داده شود ،‌اما هیچ تعهد و ضمانتی در افشای آن وجود نداشته باشد. این بستگی به ارزش خبرها و جاذبه روابط عمومی دارد.

تکنیک های روابط عمومی عامل موثری برای دستیابی  مخاطبین به رسانه ها است و در رقابت ها و حمایت های مالی، می تواند یکی از عوامل اصلی باشد و این حرکت در بازاریابی و تمرکز کردن روی عده ای خاص و قلیل از مخاطبین یا در سطح گسترده باید همواره مدنظر قرارگیرد و بتوانیم از تکنیک های روابط عمومی برای تبلیغات و بازاریابی به بهترین شکل ممکن استفاده نماییم. (ساترلند،70:1380)

 

فهرست مطالب
بیان مسئاله

اهمیت و ضرورت تحقیق

مرور ادبیات

جنبه جدید بودن و نوآوری در تحقیق

اهداف تحقیق

سوالات

فرضیه ها

تعاریف

روش تحقیق

متغیرهای مورد بررسی

شرح کامل روش (میدانی، کتابخانه ‏ای) و ابزار

جامعه و نمونه آماری

روش‌ها و ابزار تجزیه و تحلیل داده‏ها

فایل ورد 25 صفحه ای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *