دانلود جزوه جامعه شناسی رسانه و تبلیغات ورزشی


دانلود جزوه جامعه شناسی رسانه و تبلیغات ورزشی

جزوه جامعه شناسی رسانه و تبلیغات ورزشی که توسط دکتر حمید قاسمی، دکتر سارا کشکر، سعید علی آبادی و سیدعلی قاسمی در سال ۱۳۹۵ در دانشگاه پیام نور تهیه شده است

یکی از دروس مقطع کارشناسی ارشد مدیریت رسانه های ورزشی، درسی با عنوان جامعه شناسـی رسـانه و تبلیغات ورزشی است که در این جزوه مباحث مربوط به آن گردآوری شده است

این مجموعه، پیشنویس کتابی با همین عنوان است که توسط گروهی از مدرسان، محققان و مجریان عملی در حوزه رسانه، بازاریابی و تبلیغات در حال تدوین نهایی است.

سرفصل های جزوه جامعه شناسی رسانه و تبلیغات ورزشی :

  • فصل اول: جامعه شناسی رسانه
  • فصل دوم: وسایل ارتباط جمعی و تبلیغات
  • فصل سوم: روانشناسی پیام های تبلیغاتی
  • فصل چهارم: تأثیر تبلیغ بر مخاطبان
  • فصل پنجم: روش های عملی و تجربی تبلیغ
  • فصل ششم: مخاطب شناسی تبلیغ
  • فصل هفتم: افکار عمومی و تبلیغ
  • فصل هشتم: تحقیقات در تبلیغات
توجه: این فایل داری واتر مارک می باشد.
فرمت فایل:  Pdf
تعداد صفحات: 109
حجم: 2.91 مگابایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *