ویژگی های اساسی کتب علمی


رپرتاژ: یک ژانر محبوب دیگر از کتب و دانش نامه هایی که ما می توانیم در اوقات فراغت خودمان نیز بخوانیم، نسخه های علمی هستند؛ در مورد آن ها چه می دانید؟ علم را در چه چیزی خلاصه می کنید و آیا فکر می کنید تنها زمانی باید این کتاب ها را بخوانید که به آن ها نیاز دارید؟ در واقع انسان بهتر است که حتی نیاز های خود را نیز پیش بینی کند. در این صورت موفق تر خواهد بود.

می گویند هر نوشته و هر تفکری یک رنگ خاص دارد، یعنی انسان نمی تواند از رنگ های مختلف برای بیان واقعیت های ذهن خود استفاده کنده، این شرط تنها در کتاب های علمی و دانش امکانپذیر نیست. علم با خود چند طیف خاص را به همراه خواهد داشت و هر کدام از آن ها بیانگر یک موضوع و مضمون خاص است.

 

کتاب علمی، هر آنچه بشر کشف کرده

بشر هر چه را که کشف، اختراع و ابداع کرده را مکتوب می کند، در این صورت می توان تعریف دقیقی در مورد علم داشت، هیچ علمی به صورت کامل اثبات نخواهد شد، هیچ انسانی نمی تواند بگوید که دانا ترین است، این هیچ ها هر کدام در نهایت یک چیز را به ما می آموزد در یادگیری علوم باید به حرفه ای ترین شکل ممکن و فروتنانه بگوییم، چیزی نمی دانیم.

کتابچین، مرجع بزرگ و پربازدید دانلود کتاب علمی در حال حاضر از طریق بستر وب به شما اجازه می دهد که به بهترین ها دسترسی داشته باشید.

می توانید هر چه که تاکنون جامعه علم به بار نقد و بررسی نشانده و آن را تبدیل به کتاب کرده است را به راحتی و با چند کلیک ساده در گجت هوشمند خود داشته باشید، ضمن این که یک کتاب علمی فرا تر از صرفا یک موضوع و یک دانش است.

همچنین از لینک زیر می توانید به هزاران کتاب رایگان با موضوعات مختلف دسترسی داشته باشید

دانلود کتابهای علمی رایگان با کتابچین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *