دانلود ترجمه مقاله مسکن و بازسازی – مشکلات و راه حلها
سیاست مساحت مسکن به طور سنتی بسیار خاص بوده و با تمرکز بر ارائه خانه های مقرون به صرفه مناسب و معقول است. در حال حاضر مسکن به عنوان یک عامل اصلی در حل مشکلات گسترده تر محرومیت های اجتماعی می باشد. و همچنین به عنوان بخش مهمی در راه حل نه تنها با افزایش کیفیت مسکن بلکه بخش مهمی در راه حل نه تنها با افزایش کیفیت مسکن بلکه بطور گسترده ای در راستای تاثیر و بازسازی و حتی آرایش شهری است. مقاله زیر بررسی طیف وسیعی از پژوهش ها را بر نقش مسکن ایفا می کند که با تمرکز برمشکلات محرومیت و نحوه بازار مسکن در رابطه با اشتغال و بازسازی سیاست های و پیامدهایی که این نتایج در مورد چگونگی سیاست های منطقه ای دارد ارزیابی می کند.
مقدمه :
مسکن منبع مشکلات فعلی
سیاست مسکن به طور سنتی تمرکز ارائه یک خانه مناسب و معقول برای هر خانواده و با یک قیمت مناسب می باشد. که در آن خانه مناسب و معقول از نظر ویژگیهای فیزیکی خانه و فضای آن تعریف شده است. ( سازمان حمایت محیط زیست 1977-1971) سیاست متمرکز بر ارائه مسکن به اندازه کافی بوده و در پرداخت یارانه به مسکن به طوری که خانواده های کم درامد قادر به دست یابی به استانداردهای کافی باشد. پرداخته است از سازنده خانه انتظار می رود. که به ارائه خانه ای مناسب و معقول پرداخته و فرض می شود که چنین خانه ای برای مستاجر قابل قبول باشد. به طور عمده در مناطق بزرگ درون شهری بخش مهمی از سیاست مسکن از سال 1960-1950) بوده است . خانه های با ارتفاع بالا بین 800000 متر به خانه های با حجم های پایین تر تبدیل شد. اما اغلب بلند مرتبه بوده و در همان مناطق وجود داشته است و همچنین در حاشیه مناطق شهرها و همچنین در توسعه شهرهای جدید به کار رفت یکی از نتایج این رویکرد این بود که گاهی اهمیت مسکن در اقتصاد مناطق شهری مرکزی اتفاق بیفتد در حالی که در همان زمان تولید اغلب با خدمات محدود جامعه روبرو بود. این سیاست همراه با این واقعیت بود که خانه ساخته شده رونق مسکن را در اجتماع بوجود می آورد. به هر حال در حال حاضر نیاز به بهبود در مقیاس بزرگتر داشته که به عنوان یک منبع اصلی برای مشکلات فعلی دیه می شود. و شناسایی ناکافی مسکن در مرکز شهرستانها و همچنین مسکن فقرا و اشتغال ناکافی و فرصت محدود برای کسانی که امکان خانه دار شدن را داشتند و جود داشت. در سال 1970 سیاست به گونه ای شد که برای بازسازی تا حدمحدودی و بهبود مسکن جهت بهبود می بوده است. دیگر سیاست های خصوصی سازی باعث شد که این سهام به بخش خصوصی محول شود. و از دست شهرداریها خارج گردد. در همان زمان کسانی که به املاک جدید خود در سالهای 1960-1950 نقل مکان کردند فرصت های بهتری را پیدا کرده و نیاز به کمک های بیشتری داشته اند. بطور متوسط این به خانواده های بسیار فقیر اختصاص داده شده است. و به عنوان تاکید سیاست این بوده که تا یک سوم از این خانواده ها صاحب خانه شود که بسیاری از آنها اشتغال پایداری داشته و به بخش اجتماعی کوچکتری با هدف عمده ای تبدیل شده بودند. و خانه به نیازمندترین افراد داده می شد. به طور کلی در نتیجه دیده می شود که مسکن و مشکلات اجتماعی گسترده در محلات خاص بویژه در محلهای قدیمی وجود دارد. در سال 1990-1980 ترکیب دوباره ای در بازسازی مالکیت در بخش اجتماعی به منظور خصوصی سازی جهت توسعه های جدید به ارمغان آورده شد. نقل انتقالات در مقیاس های بزرگ به صورت داوطلبانه بود که منابع مالی را برای سرمایه گذاری آزاد می نمود. و عمدتا بیشتر در مناطق روستایی و حومه شهرها بود و مشکل این بود که چگونه بطور موثر صندوق سرمایه گذاری بتواند در مناطق قدیمی شهر رسیدگی بکند. سیاست های دولت کنونی تاکید بر جنبه های وسیعی تر از مسکن داشته و تفکر برای رسیدگی به مشکلات را در اولویت دارد. که غالبا دیده می شود. بیشتر در مورد مسکن مردم است. بنابراین برای مثال هدف از مسکن به عنوان ارائه فرصتی برای تولید یک خانه مناسب و معقول بوده است . و به همین ترتیب یک انسجام اجتماعی و رفاه و خود وابستگی و ترویج می یافت.( سازمان حفاظت محیط زیست و حمل و نقل 1998) به همان اندازه واحد اجتماعی دولت (SEU) در گزارش خود استدلال کرد که محرومیت شدید که ناشی از مشکلات بیکاری است جرم وجنایت را افزایش داده و حتی بهداشت و اموزش پرورش را تحت تاثیر می گذارد .
Housing and regeneration: the problem or the solution
Housing and regeneration: the problem or the solution
Published by:
http://www.sagepublications.com
On behalf of:
National Institute of Economic and Social Research
Additional services and information for National Institute Economic Review can be found at:
Email Alerts: http://ner.sagepub.com/cgi/alerts
Subscriptions: http://ner.sagepub.com/subscriptions
Reprints: http://www.sagepub.com/journalsReprints.nav
Permissions: http://www.sagepub.com/journalsPermissions.nav
What is This?
>> Version of Record – Oct 1, 1999
Housing and regeneration: the problem or the solution
Mark Kleinman and Christine Whitehead*
Housing policy has traditionally been highly specific, concentrating on providing decent affordable homes. Now,
however, housing is being seen more as a major factor in locating wider problems of deprivation and social exclusion, as well as an important part in solutions, not only by increasing housing quality, but more widely through its
impact on the neighbourhood, regeneration and even urban renaissance. The article reviews a range of research
findings on the role that housing plays in concentrating problems of deprivation and decay, on the relationship
between deprivation and housing conditions, on how the housing market operates in relation to successful areabased employment and regeneration policies, and the implications that these results have on how area-based policies should be evaluated.
Introduction: housing the source of current problems?
Housing policy has been traditionally concentrated on
providing ’a decent home for every family at a price
within their means’, where ’decent home’ has been defined in terms of the physical attributes of the dwelling
and the
occupancy of that dwelling (see, for instance,
Department of Environment, 1971 and 1977). Policy
concentrated on providing enough housing and on subsidising that housing so that low income households
were able to achieve adequate standards. Social landlords were expected to provide decent homes and it was
assumed that such homes would be acceptable to their
tenants.
Slum clearance, mainly in older inner urban areas,
was an important part of housing policy in the 1950s
and 1960s. The dwellings lost, which at the height of the
programme ranged between 80,000 and 100,000 per
annum, were replaced with much lower density, but often high-rise, estates in the same areas and by large estates on the periphery of urban areas as well as new
town development. One result of this approach was to
reduce the importance of housing in the economy of
central urban
areas, while at the same time generating
one-tenure localities often with limited community services. These policies, together with the fact that the
dwellings built at the height of the social housing boom
are anyway now in need of large-scale improvement, are
seen as a major source for current difficulties – identified as inadequate housing in the centre of cities, as well
as poor housing, inadequate employment and limited
opportunities for those on the large local authority
estates.
In the 1970s policies changed to ones of rehabilitating the existing stock and, to a limited extent, improving
the immediate localities through Housing Action and
General Improvement Areas, undertaken by means of
improvement grants to private owners as well as municipalisation and local authority investment. The Right
to Buy and other privatisation policies have returned
much of this stock to the private sector while leaving in
municipal hands most of the large estates and high rise
blocks. At the same time those who moved into the new
estates in the 1950s and 1960s have either moved out to
better opportunities or have grown old and in need of
greater assistance. Relettings made available as a result
of death or movement out of the area have, on average,
been allocated to much
poorer households – as the
policy emphasis shifted away from housing up to a third
of all households, many of whom were in stable employment, to a smaller social sector whose major objective
has become to house the neediest. Overall the result is
seen to be a concentration of both housing and wider
social problems in particular localities, notably on local
authority estates.
In the 1980s and 1990s the emphasis shifted again
towards restructuring ownership in the social sector in
order to bring in private finance both for new development and to fund the
necessary rehabilitation of the
local authority stock. Large-scale voluntary transfers,
which free
up funds for investment, have occurred
mainly in more rural areas and the leafy suburbs – the
problem of how effectively to fund the investment necessary in the older urban areas is only just beginning to
be addressed
این فایل ورد (word) ترجمه در 18 صفحه و فایل اصلی لاتین pdf مقاله در 10 صفحه به خدمتتون ارائه میشود.