دانلود طرح توجیه فنی ، مالی و اقتصادی آموزشـگاه ساخت گلهای چینی


دانلود طرح توجیه فنی ، مالی و اقتصادی آموزشـگاه ساخت گلهای چینی

عدم توجه کافی به مبحث آموزش هنر و کار دستی در نظام آموزشی کشور از یک سو و اوقات فراغت نوجوانان و جوانان که پیامد تعطیلات درازمدت مدارس و دانشگاهها در فصل تابستان است و از مهم ترین فرصت های دانش آموزان و دانشجویان به منظور کسب مهارت در رشته های هنری یا فنی به شمار می‌رود موجب احساس نیاز به فراگیری هنر ، به صورت خارج از برنامه رسمی آموزشی شده است . در این میان هنر های دستی نظیر ساخت گل، مجسمه و درختچه های مصنوعی جایگاه خاصی بین بانوان و دختران داراست.

 

آموزشگاههای هنری آزاد مراکزی هستند که می‌توانند خلاء موجود در نظام آموزش و پرورش کشور در مورد آموزش مؤثر هنر را پر کرده و در این رهگذر گامی در جهت ارتقای سطح فرهنگ عمومی بردارند.

 

طرح حاضر که به احداث آموزشگاه ساخت گلهای مصنوعی چینی با ظرفیت دو کلاس برای آموزش هنرجویان در زمینه گلسازی و گل آرایی اختصاص دارد نیـز قادر است ضمن حصول به هدف فوق‌الذکر ، نقش مهمی در غنی سازی اوقات فراغت پس از ساعات اشتغال به تحصیل یا تابستانی دانش‌آموزان و دانشجویان بر عهده گیرد.

 

ضمن اینکه با اجرای این طرح در کنار دستیابی به بازده مناسب اقتصادی ، زمینه اشتغال نیروهای متخصص و هنر مند فراهم می‌گردد. همچنین با توجه به اینکه متقاضیان فراگیری این هنر عموما ، بانوان می‌باشند، این طرح دارای این قابلیت است که در قالب تعاونی های بانوان به مرحله اجرا درآید.

 

 

فرمت فایل: Word (قابل ویرایش)
تعداد صفحات: 17
حجم: 107 کیلوبایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *