دانلود پروژه پیاده سازی سیستم مهدکودک با رشنال رز


سیستمی که ما برای تجزیه و تحلیل و بیان اهداف و نتیجه گیری انتخاب کرده ایم، سیستم نرم افزار مدیریت مهد کودک میباشد که در این سیستم کاربر با اجرا کردن نرم افزار، صفحه اصلی نرم افزار را مشاهده می کند که اطلاعات کلی در آن وجود دارد که عبارتند از:

ثبت نام، شهریه، تسهیلات، درباره ما، خروج

توضیح کلی پروژه :

این برنامه شامل 7 قسمت اصلی میباشد که عبارتند از :

1- ثبت نام 2- شهریه 3- تسهیلات (تنظیمات) 4- درباره ما 5- ورود 6- خروج کاربران 7- خروج .

هریک از پنچ قسمت بالا دارای چند بخش دیگر میباشند که به توضیح هریک از آنها می پردازیم.

در ابتدا کاربر بعد از باز کردن برنامه، صفحه خانه را مشاهده میکند که در این صفحه دکمه های کنترلی شامل ثبت نام، شهریه، تسهیلات (تنظیمات)، درباره ما و خروج از سیستم وجود دارد. در این صفحه کاربر ابتدا برای عضویت باید در سیستم ثبت نام کند. بعد از فشردن دکمه ثبت نام صفحه مربوط به ثبت نام باز میشود. در اینجا فرمی طراحی شده است که شمال مواردی از قبیل: نام، نام خانوادگی، شماره تلفن، شماره همراه والدین، شماره شناسنامه، سریال شناسنامه، شماره کارت ملی، آدرس منزل، شغل پدر، میزان مهارتها، نام کاربری و رمز عبور باید توسط کاربر تکمیل شود و در نهایت دکمه ثبت را فشار دهد. یک نسخه از این ثبت نام در سیستم بانک اطلاعاتی ارسال میشود و کپی آن برای مدیر سیستم ارسال میشود که بعد از مشاهده و تایید مدیر سیستم کاربر ثبت نام کننده قادر به استفاده از امکانات دیگر سیستم نیز خواهد بود.

بعد از تایید توسط مدیر سیستم، کاربر میتواند با فشردن دکمه ورود به سیستم و وارد کردن رمز عبور و نام کاربری که در زمان ثبت نام وارد کرده است، وارد سیستم شود و بلافاصله به صفحه کاربری که شامل موارد زیر میباشد هدایت میشود:

1)     جستجوی افراد ثبت شده بر اساس مشخصات کلیدی که در بانک اطلاعاتی سیستم تعریف شده است.

2)     امکان عملیات به روز رسانی شامل حذف کاربری و ویرایش مشخصات وارد شده.

3)     چاپ مشخصه های فرد

4)     واریزهای انجام شده

5)     تنظیمات اعمال شده به سیستم جهت سفارشی سازی محیط کاربری

فایل ورد به همراه فایل mdl در 40 صفحه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *