دانلود رایگان پاورپوینت شهر لاس وگاس


بیانیه ی چشم انداز

در ابتدا مراحل طرح آماده سازی,کمیته توسعه,بیانیه چشم انداز طرح جامع را هدایت می کنند.این بیانیه چشم انداز برای هدایت,جهت و تأکید بر اهداف و سیاست های طرح جامع در نظر گرفته شده است.

بیانیه چشم انداز برای لاس وگاس در طرح جامع 2020 به شرح زیر است:

چشم انداز

طرح جامع 2020:

تا سال 2020 لاس وگاس تبدیل به یک جامعه چند فرهنگی و متنوع خواهد شد,جایی که مردم و خانواده ها در الویت ما هستند. جایی که ما میتوانیم در محله های امن و مشخص زندگی و باهم رشد پیدا کنیم. مردم ما به بالاترین پتانسیل خود در آموزش و پرورش, اشتغال, کسب و کار,تفریح و سرگرمی و هنر و فرهنگ دست پیدا میکنند.

در محیط بیابان مان,تاریخ مان, جامعه مان, آینده مان, تنوع شهروندانمان احساس غرور خواهیم داشت, در حالی که کیفیت پایدار زندگی و اقتصاد برای همه است.

اهداف و سیاست های طرح جامع مرکز زمینه های دیگر است.این زمینه ها که بر اساس توافق عام در میان  کمیته راهبردی توسعه داده شده

……. که نیاز به تعهدات طولانی مدت برای تحقق برنامه ریزی دارد. این زمینه ها شهرنشینی مجدد,تجدد حیات همسایگی,توسعه جدید مناطق,تنوع اقتصادی,ارتقاء فرهنگ,مدیریت مالی وهماهنگی منطقه ای هستند.بررسی پیش نویس کمیته ی راهبردی بیانیه های چشم که به طرح جامع سنتز شد

3 نوامبر، 1999.

باز زنده سازی محیط شهری

به عبارت ساده,باز زنده سازی محیط شهری, به معنای ایجاد یک محیط شهری پر جنب و جوش در هسته اصلی شهر است که مردم  آن را برای کار تفریح و سرگرمی انتخاب کنند.

ایجاد ترکیبی از مسکن همراه با فروشگاه,پارکها وامکانات آموزشی و فرهنگی تلاش های خوبی برای توسعه شهر است.

مسکن شهری یک پایگاه مراجعه کننده ی ثابت برای خدمات و فروشگاه ها,سرگرمی ها و رستوران ها است که اجازه میدهد مرکز شهر به یک مرکز فرهنگی و اقتصادی برای کل جامعه تبدیل شود.

فرمت فایل: پاورپوینت (قابل ویرایش)
تعداد صفحات: 41
دانلود رایگان با لینک مستقیم
حجم: 2.33 مگابایت
هزینه دانلود: 10 صلوات هدیه به روح حضرت فاطمه (س) و سلامتی و ظهور آقا امام زمان (عج)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *