دانلود ترجمه مقاله سیستم جدید برای کنترل کردن مغناطیسی قوس جوش در جوشکاری


سیستم جدید برای کنترل کردن مغناطیسی قوس جوش در جوشکاری

خلاصه

جوش دادن فولاد مغناطیسی یک مشکل در صنعت جوشکاری می باشد. زمانی که جوشکاری در حضور میدان مغناطیی انجام می شود، قوس جوشکاری منحرف می شود. این پدیده به عنوان قوس جوش شناخته می شود. قوس جوش می تواند به صورت مشخص باعث نقص در جوشکاری شود، آن می تواند باروری و محصول را کاهش دهد و جوشکاری را بی اثر بکند. گاهی اوقات مغناطیس نقطه جوش خیلی بیشتر از آن است که روش های کنترل مورد استفاده بتواند یک نقطه جوش را با موفقیت ایجاد کند.

در سال 1991، Newport News Shipbuilding شش میدان مغناطیسی را برای جوشکاری هایشان ایجاد کردند. هر واحد شامل یک الکترو مغناطیس کوچک قابل حمل با دست و قدرت فراهم شده ای بود که هر گونه استاندارد 120/110 ولتی منبع قدرت AC را راه اندازی می کرد. سیستم با وزن کم برای بی اثر کردن میدان مغناطیسی تا 200 میلی تسلا mT در بین یک نقطهجوش 13 میلی متری (5/0 اینچ) با ضخامت فولاد 25 میلی متر (1 اینچ) طراحی شده بود.

در طول آزمایش های آزمایشگاهی میدان مغناطیسی خنثی کننده توانایی خنثی کردن نواحی مکانی با بقایای بالای مغناطیسی را از خود نشان داد که منجر به کاهش قابل توجه مشکل مغناطیس مرتبط با کیفیت نقطه جوش می شود.

مقدمه

میدان مغناطیسی باقی مانده زیاد معمولا در آلیاژهای فولاد حاوی نیکل مانند HY-80 و HY-100 رخ می دهد. این میدان ها ممکن است به روش های مختلفی وارد مواد شوند. آن ها ممکن است در طول فرایند ساخت (برای مثال نورد، فشردن، سوختن) یا به وسیله منبع خارجی (با استفاده از یک بالابر مغناطیسی) فراهم می گردد. علاوه بر این مغناطیس باقیمانده اغلب به صورت انفرادی و در نقطه جوش غیر قابل پیش بینی است.

 

این فایل ورد ترجمه در 9 صفحه و فایل اصلی لاتین pdf مقاله در 9 صفحه به خدمتتون ارائه میشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *