بازی آنلاین قارچ خور – سوپر ماریو


بازی آنلاین قارچ خور - سوپر ماریو

بازی آنلاین قارچ خور – سوپر ماریو

سوپر ماریو بروس. (به ژاپنی: スーパーマリオブラザーズ ,Sūpā Mario Burazāzu) که در ایران با نامقارچ‌خور نیز شناخته می‌شود، یک بازی ویدئویی به سبک سکوبازی است که در سال ۱۹۸۵ توسط شرکتژاپنی نینتندو برای کنسول‌های ان‌ای‌اس به بازار عرضه شد. بازی برادران سوپرماریو بار اول در سال ۱۹۸۵ درژاپن و آمریکای شمالی منتشر شد. دو سال پس از آن به اروپا و استرالیا راه یافت. این بازی بیش از ۴۰ میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته‌است. که به عنوان عامل موفقیت نینتندو شناخته می‌شود، همچنین باعث شد که رکود دوساله فروش بازی در ایالات متحده که از سال ۱۹۸۳ شروع شده بود پایان یابد. ادامه‌های بسیار زیادی برای این بازی کلاسیک توسط این شرکت یا شرکت‌های دیگر ساخته شده‌است. در این بازی گیمرها می‌توانند ماریو و برادرش لوئیجی را کنترل کنند تا در پادشاهی قارچها پرنسس پیچ را از باوزر نجات بدهند.

توضیحات بازی: کمتر کسی است که بازی قارچ خور را به خاطر نداشته باشد. این بار در سایت بازی آنلاین قارچ خور را برایتان قرار داده ایم که به طور حتم انجام آن می تواند خاطرات شما را زنده کند. این بازی را بی شک می توان محبوب ترین بازی در میان بازی های فلش دانست که کمتر کسی توانسته آن را به پایان برساند.

دستور العمل: وقتی صفحه بازی کامل لود شد، دکمه S رو از روی کیبوردتون بزنید تا وارد بازی بشید. بعد در روی نقشه با استفاده از کلید های جهت نمای روی کیبورد به سمت مراحل بازی برید، اول باید به سمت مرحله 1 برید و همین طور بعد از اتمام مرحله 1 به سمت مرحله 2 و … وقتی روی مرحله 1 رفتید باز هم دکمه S رو بزنید تا وارد بازی بشید.

وقتی قارچ خوردید و بزرگ شدید و همین طور گل خوردید و تیر به دست آوردید با استفاده از دکمه S از روی موانع پرش میکنید و با استفاده از دکمه A تیر شلیک خواهید کرد.

دکمه S : ورود به بازی- انتخاب مراحل – پرش از موانع

دکمه A: شلیک

انجام بازی آنلاین قارچ خور – سوپر ماریو

مسابقه: اگر بازی رو انجام دادید و فکر میکنید رکورد خوبی ثبت کردید، حتما از بازی اسکرین شات و عکس تهیه کنید و از بخش تماس با ما برای ما ارسال کنید… و یا رکوردتون رو به ایمیل Saeedosun@gmail.com  ارسال کنید.

در انتهای هر ماه به 1 نفر از کسانی که بالاترین رکورد رو برای ما ارسال میکنند کد تخفیف 20 هزار تومانی از محصولات سایت رو اهدا خواهیم کردش.

فراموش نکنید برای قرعه کشی حداقل باید 5 نفر برای ما رکورد ارسال کرده باشن که بتونیم قرعه کشی انتهای ماه رو انجام بدیم، در هر صورت اگر رکوردها به دستمون برسه در انتهای هر ماه نتایج رو براتون همین جا میذاریم! اگر هم دیدید هیچ چیزی نذاشتیم یعنی که کسی نتونسته توی این بازی رکورد بزنه و برامون ارسال کنه…


سعیدسان تابع قوانین جاری کشور جمهوری اسلامی ایران در زمینه حقوق مولفین و ناشرین است، چنانچه نسبت به محتوای این صفحه صاحب حق نشر هستید و درخواست حذف آن را دارد، خواهشمند است از طریق این لینک به ما اطلاع دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *