بازی آنلاین فرار جوجو طلایی


بازی آنلاین فرار جوجو طلایی

بازی آنلاین فرار جوجو طلایی

این بازی که ما اسمش رو میذاریم فرار جوجو طلایی در اصل یک نمونه بازی در سبک فلاپی بیرد هستش،

Flappy Bird یکی از بازیهای اعتیادآور دیگریست که اخیرا طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده است. محیط این بازی جذاب، همانند بازیهای قدیمی (مثل قارچ خور) بصورت پیکسلی بوده و یادآور بازیهای قدیمی است. داستان بازی بسیار ساده اما هیجان انگیز است. در طول بازی باید با تپ روی صفحه از موانع مختلف طوری عبور کنید که با آنها برخوردی نداشته باشید. Flappy Bird در عین جذابیت بسیار زیبا نیز می باشد.

انجام آنلاین بازی فرار جوجو طلایی

مسابقه: اگر بازی رو انجام دادید و فکر میکنید رکورد خوبی ثبت کردید، حتما از بازی اسکرین شات و عکس تهیه کنید و از بخش تماس با ما برای ما ارسال کنید… و یا رکوردتون رو به ایمیل Saeedosun@gmail.com  ارسال کنید.

در انتهای هر ماه به 1 نفر از کسانی که بالاترین رکورد رو برای ما ارسال میکنند کد تخفیف 20 هزار تومانی از محصولات سایت رو اهدا خواهیم کردش.

فراموش نکنید برای قرعه کشی حداقل باید 5 نفر برای ما رکورد ارسال کرده باشن که بتونیم قرعه کشی انتهای ماه رو انجام بدیم، در هر صورت اگر رکوردها به دستمون برسه در انتهای هر ماه نتایج رو براتون همین جا میذاریم! اگر هم دیدید هیچ چیزی نذاشتیم یعنی که کسی نتونسته توی این بازی رکورد بزنه و برامون ارسال کنه…


سعیدسان تابع قوانین جاری کشور جمهوری اسلامی ایران در زمینه حقوق مولفین و ناشرین است، چنانچه نسبت به محتوای این صفحه صاحب حق نشر هستید و درخواست حذف آن را دارد، خواهشمند است از طریق این لینک به ما اطلاع دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *