بازی آنلاین فکری 2048


بازی آنلاین فکری 2048

بازی آنلاین فکری 2048

بازی ۲۰۴۸ آنلاین

برای انجام بازی بصورت آنلاین اینجا کلیک کنید.

بازی فکری ۲۰۴۸ یکی از بازیهای محبوب سال گذشته بود که با توجه به استقبال زیاد کاربران ، برای تمامی سیستم عامل ها و دستگاه های همراه تولید شد . این بازی با وجود ظاهر ساده و جذاب ، با جلو رفتن و افزایش اعداد کاربر را با چالش روبرو می کند. در این بازی شما میتوانید به چهار جهت اصلی ( بالا ، پایین ، چپ ، راست ) حرکت کنید و با این حرکات اعداد مشابه را به هم بچسبانید تا به اعداد بزرگتر برسید . هدف این بازی رسیدن به عدد ۲۰۴۸ است که ضریبی از عدد ۲ میباشد.

اعدادی که در این بازی میبینید عبارتند از ۲ ، ۴ ، ۸ ، ۱۶ ، ۳۲ ، ۶۴ ، ۱۲۸ ، ۲۵۶ ، ۵۱۲ ، ۱۰۲۴ ، ۲۰۴۸ و … . هر عدد فقط با عدد مشابه خودش جمع می شود ، بنابراین در اعداد بزرگتر مانند ۱۰۲۴ شما باید دو کاشی درست کنید که عدد ۱۰۲۴ را نشان دهند و این دو کاشی را به هم بچسبانید تا برنده بازی شوید.

بعد از چند دست بازی کردن می توانید تسلط بیشتری پیدا کرده و رکورد خودتان را بهبود دهید.

همانطور که گفته شد این بازی برای تمام دستگاه های همراه و سیستم عامل های مختلف ساخته شده ، در سایت سعید سان هم می توانید این بازی را بصورت آنلاین بازی کنید.

روش بازی در سایت به این صورت است :

اگر با کامپیوتر وارد سایت شده اید، برای انجام بازی از کلید های جهت نمای کیبورد برای جابجا کردن اعداد استفاده کنید. اگر کلید های جهت نما بعد از ورود به سایت عمل نکردند ، کافیست که یک بار روی صفحه بازی کلیک کنید و سپس از کلید های جهت نما استفاده کنید.

اگر با تبلت یا گوشی وارد سایت شده اید ، برای بازی کردن و جابجایی اعداد با لمس صفحه گوشی در چهار جهت اصلی حرکت کنید.


سعیدسان تابع قوانین جاری کشور جمهوری اسلامی ایران در زمینه حقوق مولفین و ناشرین است، چنانچه نسبت به محتوای این صفحه صاحب حق نشر هستید و درخواست حذف آن را دارد، خواهشمند است از طریق این لینک به ما اطلاع دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *