دانلود فایل ورد چالش های رایج در شرکت


دانلود فایل ورد چالش های رایج در شرکت

دانلود فایل ورد چالش های رایج در شرکت

چالش های رایج

داگ آلن مدیر فروش و بازاریابی شرکت NZMilk بود و ویلیام ادوارد نیز نقش مدیر فروش شرکت را داشت. آنها باید روابط خریداران را با دستفروشانی که کالا را در خانه تحویل می دهند، صاحبان مغازه های محلی و سوپرمارکت های کوچک و خریداران، مدیران محصول و مدیران مغازه های محلی سوپرمارکت های زنجیره ای بزرگ مدیریت کنند. انبوهی از مشکلات و مسائل روزانه وجود دارد که باید فوراً و به صورت حرفه ای به آنها رسیدگی کرد که این مسئله بخش عظیمی از زمان روزانه آنها را در بر می گیرد. به علاوه آنها مجبورند که برای توسعه مقادیر فروش در آینده در زمینه کاهش سالانه مصرف سرانه محصولات شیر تلاش کنند و توان بالقوه را برای رقابت در مناطق محلی شان افزایش دهند. منطقه لیالیسون (Liaison) با 20 دستفروش یکی از مسئولیت های ولیام بود. انتخاب دقیق این دستفروشان امر مهمی است زیرا آنها نقطه ارتباط خریداران NZMilk و مصرف کنندگان هستند. اغلب دستفروشان عاملان جزء هستند. مالکان معمولاً کامیون های تحویل بار را خودشان هدایت می کنند و چند شاگرد برای کمک به آنها در تحویل های بعد از ظهر و انجام تشریفان اداری هنگام برگشت به خانه استخدام می کنند. بعضی از این دستفروشان برای کمک در امر حسابداری کامپیوتر هایی دارند. امّا توانائی های کامپیوتر طیف وسیعی دارد و روابط کامپیوتر به کامپیوتر تنها برای بعضی دستفروشان امکان پذیر است.

داگ و ویلیام آگاه بودند که کاهش بار مسئولیت اجرائی بررسی فاکتور و تطبیق برای مدیران سوپرمارکت از اولویت بالایی برخوردار است. در شرکت Woolworths برنامه های حمل و نقل باید توسط مدیران سازمان آغاز شود و سپس توسط تحویل داران در انبار با فاکتورهای ارائه شده وفق داده شود. فاکتورها دسته بندی می شوند و به اداره مرکزی در اوکلند تحویل داده می شود جایی که فاکتورها با یکدیگر جمع شده، دسته بندی می شوند و سپس برای پرداخت تأیید می گردند. هنگامی که در نیاز برای کاهش مدیران اختلالی وجود داشته باشد، اداره مرکزی سوپرمارکت اعلام می دارد که فاکتورگیری روزانه دریافت شده کالا له در هر مغازه شیوه کاری آینده است. فاکتورگیری روزانه امکان کنترل بهتر بر موجودی انبار را فراهم می آورد و نیاز به مراحل تصدیق و دسته بندی کنونی را از بین می برد.

بعضی از دستفروشان غذاهای ساده فاکتورگیری کامیون را ایجاد کردند که در آن هنگامی که کالاها تحویل داده شدند فاکتور از طریق کامپیوتر ی داخل کامیون توسط راننده کامیون شرکت پر می شود. این روش در برآوردن نیازهای مغازه در همان زمان تحویل کالا انعطاف پذیری ایجاد می کند با این وجود، این سیستم برای محصولات فاسد شدنی مثل شیر که قبل از تاریخ گذاری طول مدت دوام بهینه کمی دارند جالب نیست.

فرمت فایل: Word
تعداد صفحات: 22
حجم: 72 کیلوبایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *