دانلود پاورپوینت منابع محاسبه ابری بر اساس الگوریتم بهینه‌سازی کلونی مورچه


دانلود پاورپوینت منابع محاسبه ابری بر اساس الگوریتم بهینه‌سازی کلونی مورچه

دانلود پاورپوینت منابع محاسبه ابری بر اساس الگوریتم بهینه‌سازی کلونی مورچه

چکیده

مقاله حاضر برای جایگزینی الگوهای سنتی بکارگیری نرم‌افزارها و شیوه مدیریت تشکیلات، یک روش جدید حساب‌گری کسب و کار جدید یعنی محاسبه ابری را عرضه می‌دارد؛ راهبرد زمان‌بندی منابع، فناوری اصلی محاسبه ابری است. براساس مطالعات ساختار سیستم محاسبه ابری و شیوه عملکرد، مسئله اصلی در محاسبه ابری شامل فرایند زمان‌بندی کاری و مسائل تخصیص منابع براساس الگوریتم کلونی مورچه می‌باشند. تحلیل و طراحی تفصیلی پیاده‌سازی ویژه منابع محاسبه ابری نیز مطرح می‌باشند. آزمایش در محیط شبیه‌سازی CloudSim و آزمایش‌های شبیه‌سازی نشان دادند که این الگوریتم از زمان‌بندی بهتر و تعادل باری بهتری نسبت به الگوریتم ژنتیکی برخوردار می‌باشد.

محاسبه ابری

محاسبه ابری محاسبه شبکه‌ای است، بر مدل نوین محاسبه مبتنی بوده و نسل جدید فناوری‌های هسته پلت‌فرم‌های محاسبه شبکه‌ای می‌باشد. محاسبه ابری، ابر‌کامپیوترها را بنا به درخواست مجازی‌سازی می‌کند و بدین وسیله امکان ذخیره‌سازی و خدمات تحلیل و محاسبه علمی را از طریق مدل محاسبه توزیع‌یافته و فناوری منبع خدمات فراهم می‌آورد. همچنین محاسبه ابری نوعی محاسبه توزیع‌یافته(پراکنده) می‌باشد. بواسطه مجازی‌سازی، فناوری در شبکه منابع کامپیوتری بیکار توزیع می‌شود، آنها بصورت یک منبع بزرگ ترکیب می‌شوند و آنها ظرفیت عظیم محاسباتی را برای کامپیوترها فراهم می‌اورند. می‌توان نود محاسبایت را در سیستم دینامیک قرار داد، می‌توان تمامی انواع سیستم‌های کاربردی را مطابق با نیاز به منابع محاسباتی، فضای ذخیره‌سازی و خدمات مختلف سخت‌افزاری فراهم کرده و بدین وسیله عملکرد خودگردان دینامیک را محقق ساخت.

فهرست مطالب

1- چکیده

2-محاسبه ابری

3-ساختار سیستم محاسبه ابری

4-راهبرد زمان‌بندی وظیفه در محاسبه ابری

5-بهینه‌سازی کلونی مورچه براساس زمان‌بندی منابع ابری

6-نتایج شبیه‌سازی ازمایشی و تحلیل عملکرد

7- نتیجه گیری

فرمت فایل: Powerpoint
تعداد صفحات: 15
حجم: 613 کیلوبایت


سعیدسان تابع قوانین جاری کشور جمهوری اسلامی ایران در زمینه حقوق مولفین و ناشرین است، چنانچه نسبت به محتوای این صفحه صاحب حق نشر هستید و درخواست حذف آن را دارد، خواهشمند است از طریق این لینک به ما اطلاع دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *