دانلود پاورپوینت سقف و دیوار پیش ساخته گچی (کناف)


دانلود پاورپوینت سقف و دیوار پیش ساخته گچی (کناف)

دانلود پاورپوینت سقف و دیوار پیش ساخته گچی (کناف)

پروژه عناصر و جزییات

تاریخچه کناف                 

شرکت کناف یکی از بزرگترین تولید کنندگان سیستمهای ساخت و ساز خشک در جهان میباشد.این شرکت در سال 1932در المان تاسیس شد واکنون با داشتن بیش از 150کارخانه در 37 کشور جهان و 18000نفر نیروی کار“به صورت یک گروه عظیم صنعتی در سطح بین الملل فعالیت مینماید.شرکت کناف ایران شاخه ی تولیدی کناف در ایران است.شرکت کناف ایران با ظرفیت تولید بالای هجده میلیون متر مربع در سال اولین و بزرگترین تولید کننده سیستمهای ساخت و ساز خشک در ایران میباشد.این شرکت علاوه بر تامین نیازهای داخلی محصولات خود را به بیش از 11کشور همجوار نیز صادر مینماید و تا کنون دو بار صادر کننده ی نمونه کشور شده است.

ساختار کلی سیستمهای ساخت و ساز خشک شامل صفهات روکش دار گچی (ویا صفهات مسلح سیمانی)وپروفیلهای فولادی سبک میباشد که این صفحات به عنوان پوشش وپروفیلها به عنوان زیرسازی عمل مینماید.

مزایایی همچون سهولت سرعت و دقت بالا در اجرا“ایمنی در برابر حریق“خواص عایق بندی“صوتی و رطوبتی و تعمیرات و نگهداری اسان موجب شده است که امروزه سیستمهای ساخت و ساز خشک به عنوان جایگزین روشهای منسوخ سنتی (بنایی)در صنعت ساختمان مورد استفاده قرار گیرد.

مراحل تولید صفحات روکش دار گچی      

صفحات روکش دار گچی طی یک فرایند پیوسته تولید میشوند:

(1)دوغاب گچ که مخلوطی از گچ استاکو اب و افزودنیهای خاص میباشد پس از مخلوط شدن در دستگاه مخلوط کن به وسیله ی چند خروجی به صورت یکنواخت بر روی کاغذ مخصوص پخش میشوند.

(2)سپس کاغذ فوقانی بر روی لایه دوغاب گچ قرار گرفته و ضخامت و شکل لبه های صفحه با عبور از غلطک و قطعات مختلف دیگر ایجاد میشود.بعد از شکل دهی اولیه صفحه ی تولید شده از تعدادی قطعه ی تنضیم کننده نیز عبور کرده که در این مرحله ضخامت صفحه به طور دقیق تنظیم میشود.دوغاب موجود در حین حرکت بر روی تسمه نقاله به تدریج سخت میگردد.

فهرست:

(GYPSumbord)صفحات روکش دار گچی

(AQUAPANEL)صفحات مسطح سیمانی

تایلهای سقفی :

مقاطع فولادی(پروفیل)

بتونه درز گیر

نوار درز گیر:

پیچ اتصال و بولت:

)PERLFIX)چسب پرلفیکس

)SATIN)گچ ساتن

(REVO)دریچه دسترسی ریوو

(SOUNDBOARD)بلندگوی صفحه ای ساند برد

سقفهای کاذب مشبک کناف

انواع تیلهای گچی

روش اجرا

و …

این فایل پاورپوینت در 61 صفحه به خدمتتون ارائه میشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *