دانلود تحلیل فضای شهری(فرانسه،پاریس،خیابان شانزلیزه)


خیابان شانزلیزه پاریس یکی از معروفترین خیابان های پاریس و نیز از مشهورترین خیابان های جهان است. این خیابان مابین دو میدان معروف کنکورد و شارل دوگل واقع شده که شروعش از میدان کنکورد با ســــتون ابلیسک که یکی از 30 ابلیسک معروف دنیا ست ، میباشد پایان این خیابان ، میدان شارل دوگل با نام قبلی میدان اتوال است و طاق نصرت معروف پاریس نیز در آن واقع است . اتوال در زبان فرانسه بنام ستاره بوده و این نام گذاری به دلیل وجود 12 خیابان که همگی به شکل ستاره از طاق نصرت آغاز میشوند بوده است .

طول این خیابان 1910 متر بوده ودر منطقه 8 پاریس در شمال غربی این شهر قرار دارد  هر 100 متر مربع خیابان شانزلیزه قیمتی بالاتر از 1.5 میلیون دلار دارد . که یکی از گرانترین املاک در جهان است . ورود فروشگاههای زنجیره ای معروف به پاریس موجب تغییرات اساسی در وضع تجاری این خیابان شده به گونه ای که دولتمردان فرانسوی در سال 2007 تصمیم به بازگشا ئی فروشگاههای ویژه لباس سوئدی در این خیابان را گرفته و در سال 2008 نیز فروشگاههای زنجیره ای لباسهای مارک آمریکانیز اجازه بازگشائی در آنجا را یافته اند .
شما میتوانید معروفترین مارک های جهان نظیر adidas ،  nike  و…. را در این محل تهیه نمائید بدون اینکه نگران اجناس خریداری شده باشید درست بر عکس بازارهای چین !

منظره زیبای خیابان شانزلیزه و میدان اتوال در شهر پاریس که مانند هر سال 415 اصله درخت حاشیه خیابان به مناسبت فرا رسیدن جشنهای سال نو نورباران شده و تا دهم ژانویه لباس جشن بر تن درختان باقی خواهد ماند.

این فایل پاورپوینت در 20 صفحه به خدمتتون ارئه میشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *