سریال خاطرات خون‌آشام


به تازگی دیدن سریال خاطرات یک خون آشام (The Vampire Diaries) رو تموم کردم، البته تا قسمت 11 از فصل 4  این سریال تا اینجای کار 4 فصل داشته که اگه اشتباه نکنم هر فصل شامل 22 قسمت می شه.. به همین خاطر بد ندیدم که که چند خطی راجب این سریال بنویسم.

به‌ترتیب از چپ به راست، استفن سالواتوره، الینا گیلبرت و دیمن سالواتوره

به نقل از ویکیپدیا فارسی چند خطی رو راجب سریال می نویسم: توجه خطر لوث شدن داستان.. خاطرات خون‌آشام (به انگلیسی: The Vampire Diaries)‏ یک سریال آمریکایی محصول سال ۲۰۰۹ شبکهٔ تلویزیونی سی‌دابلیواست که هم اکنون نیز در حال ساخت می‌باشد و در حال حاضر محبوب‌ترین سریال تلویزیونی برای رده سنی نوجوان (۱۴-۱۹) محسوب می‌شود.این داستان به شرح خاطرات و اتفاقاتی که برای یک خون‌آشام به نام استفن سالواتوره و یک دختر به نام الینا گیلبرت می‌پردازد که هر دویشان در پایان هر روز به نوشتن خاطرات خود می‌پردازند. به همین دلیل نام این سریال هم دارای یک ایهام است زیرا نام این مجموعه هم می‌تواند بیانگر “خاطرات خون‌آشام: یعنی خاطراتی باشد که استفن دربارهٔ خود می‌نویسد” و هم خاطراتی که دربارهٔ یک خون‌آشام (توسط الینا) نوشته می‌شود. در این سریال نینا دوبرو(الینا) ، پل ویسلی (استفن سالواتوره) ، ایان سامرهلدر (دیمن سالواتوره) و .. به ایفای نقش مشغول هستند.

خلاصه داستان:

در قسمت اول این سریال استفن سالواتوره که یک خون‌آشام است به شهر جدیدی می‌آید و با دختری به نام الینا برخورد می‌کند وعاشقش می‌شود و به همین جهت جهت نزدیکی به او به دبیرستان الینا می‌رود و کم کم رابطه بین او و الینا شکل می‌گیرد اما پس از مدتی برادر استفن، دیمن پیدا می‌شود و مشکلاتی را به وجود می‌آورد که حتی منجر به این می‌شود که الینا از این راز با خبر شود ولی او با توجه به رفتارهای خوبی که از قبل از استفن دیده‌است منطقی برخورد می‌کند و سعی می‌کند با این قضیه کنار بیاید، استفن جریان تبدیل شدنش به خون‌آشام را در سال ۱۸۶۴ را شرح می‌دهد که دختر خون‌آشامی به نام کاترین مسبب این جریان بوده‌است، همچنین دیمن تلاش‌هایی برای بازگردانی کاترین (که ظاهراً او نیز عاشقش بوده‌است) می‌کند که در طی اشتباهی تعداد زیادی خون‌آشام آزاد می‌شوند و مشکلاتی به وجود می‌آیند، در قسمت‌های میانی علت شباهت زیاد الینا به کاترین مشخص می‌شود و آن این بوده که ظاهراً الینا نوهٔ کاترین بوده و او فرزند ناتنی خانوادهٔ گیلبرت بوده‌است.

اگر فکر میکنید که داستان در همین جا تموم میشه سخت در اشتباهید چون در فصل های بعدی اتفاقات حیرت انگیز بی شماری رخ میده که باعث می شه تمام محاسباتتون به هم بریزه، از کشته شدن اقوام الینا  و حتی خودش بگیرید تا عشق الینا به دیمن.. میگم این سریال در هر قسمت داستان های زیادی رو داره برای میخکوب کردن شما پای تلویزیون و یکی از دلایلی که من این سریال رو دنیال میکنم همینه. درسته که از قضیه خون آشام و خون آشام بازی اصلا خوشم نمیاد و کمتر فیلمی با این مزمون رو دنیال میکنم، اما به جرات میتونم بگم که این سریال یه چیز دیگست .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *