هولوکاست واقعی در میانمار


عکس های این جنایت واقعا تکان دهنده است،مثل هزاران خبری که همه روزه می شنوم و با بی تفاوتی از کنار اونها رد می شم،نمیتوانم با ماجرای هولوکاست در میانمار رفتار کنم….واقعا اوضاع بدی توی اونجا حاکم هستش.به قدری بد که من اصلا تاب دیدن اون عکسها رو ندارم….به راستی که چیه جرم اونها…؟واقعا انسان داره به کجا پیش می ره که با همنوع خودش این چنین رفتار میکنه….؟گیرم که هم نژاد و هم زبان و هم دین خودش هم نباشه….!

آیا انسان ها فطرت خودشون رو فراموش کرده اند….؟نه….!هیچ انسان سالم و ازادی خواهی این چنین با هم نوع خودش رفتار نمیکنه و من مطمئن هستم اینانی که با مسلمان میانمار این چنین رفتار و کشتار بی رحمانه ای رو انجام داده اند،انسان نیستند و روح خودشون رو فروخته اند….روحشون رو فروخته اند به شیطان اون هم به کمترین مقدار…..

توجه:عکسهای این هولوکاست به قدری وحشتناک هستش که من به گذاشتن این عکس اکتفا میکنم.

ار غربی ها اصلا حرف نمیزنم،چون اونها در این جور مواقع واقعا اون زبونشون کوتاه میشه و یادشون میره که خودشون رو مدافع حقوق بشر میدونن….اون قدر از غربی ها و سیاستهاشون توی این موقع ها بدم میاد که دیگه حاضر نیستم به غرب فکر کنم….

واقعا زبان و قلم من از نوشتن درد و رنج و مظلومیت مردم مسلمان میانمار کوتاه هستش….

years & years ago a psychic named Hitler crucified Jews. every single person in the world became aware. lots of actions take place to take revenge. Muslims of Palestine paid the price!…

today, Dalailama is crucifying Muslims in Myanmar. You hardly can find an english news on the net.   

wake up…

برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک هایی که در زیر گذاشتم توجه کنید….
+ نوشته ی دکتر رائفی پور پیرامون این کشتار +توجه:حاوی عکسهای تکان دهنده از این هولوکاست

+ وبلاگ تحلیلی و خبری طاها نیوز

+ Real Holocaust in Myanmar

+ ایران برای میانمار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *