انیمیشن دلیر


بیشتر وقتها تولیدات پیکسار شاهکار از آب در میان، یکی از اونها  که متاسفانه دوستام نظر خوبی راجب اون ندارن همین فیلم” دلیر” هستش.

شجاع(به انگلیسی: Brave)‏ (با نام قبلی خرس و کمان) فیلم پویانمایی و سه‌بعدی است که توسط پیکسار تولید و توسط والت دیزنی توزیع شد. این فیلم اولین فیلم پیکسار است که مریدا، شخصیت اول آن یک زن است. این فیلم در تاریخ ۲۲ ژوئن ۲۰۱۲ منتشر شد.این فلیم برنده جایزه بهترین انیمیشن سال دوهزار و سیزده جشنواره گلدن گلوب شد.(+)

خلاصه داستان: شاهزاده خانم اسکاتلندی، مریدا، با دنبال کردن علاقه در تیراندازی با کمان از پدر و مادرش سرپیچی می کند، اما سهواً باعث خدشه دار شدن پادشاهی پدرش در این کار است…

این انیمیشن به تنهایی زیبا و دوست داشتنی است و شخصیتهای اون به خصوص مریدا و سه تا داداش کوچولوش واقعا  بامزه هستند، گرچه که  دوبله ی زیبای گلوری به زیبایی های کار هم افزوده. به شخصه  هر موقع که انیمیشن جدیدی میاد منتظر می مونم که دوبله ی گلوری اون وارد بازار بشه تا تهیه اش کنم، چون واقعا خیلی شیرین و دوست داشتنی دوبله می کنند و نباید از بازخونی آهنگهایی که توی این نوع فیلمها گلوری به صورت فارسی انجام هم میده  هم غافل شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *