دانلود پاورپوینت بازاریابی در مدیریت بازار


دانلود پاورپوینت بازاریابی در مدیریت بازار

دانلود پاورپوینت بازاریابی در مدیریت بازار

مفاهیم اساسی بازاریابی

بازاریابی علیرغم تصورات اکثر مردم فقط در تلاشهای کوتاه مدت برای فروش کالاهای نیمه ضروری و لوکس و تشریفاتی خلاصه نمی شود بلکه آن شامل مجموعه ای  از فعالیت های تولیدی، توزیعی و تجاری است که کالاها را سریعتر و ساده تر به دست مصرف کننده نهایی برساند.

تعریف بازاریابی

بازاریابی به عنوان یک فرآیند مدیریتی-اجتماعی تعریف می شود که به وسیله آن افراد و گروهها از طریق تولید و مبادله کالا و خدمات با یکدیگر به وسیله ابزار مهم و واسطه ای به نام پول و در محلی به نام بازار به تأمین نیازها و خواسته های خود اقدام می نمایند.

نیاز:

نیاز کمبودی است که توسط فرد احساس می شود یا به عبارت دیگر نیاز عبارت است از حالت محرومیت احساس شده در فرد که این  محرومیت آرامش و تعادل آدمی را بر هم می زده و در او انگیزه ای بر ارضای ان پدید می آورد.
در زمینه نیاز تئوریهای مختلفی توسط صاحبنظران علم مدیریت ارائه شده که از آن جمله می توان به افرادی مثل مازلو،ماری ،آلدفر و هرزبرگ اشاره کرد.

فهرست مطالب:

مفاهیم مدیریت بازار
فصل اول
انواع بازارو محیط بازاریابی
فصل دوم
تقسیم بازار و تعیین بازار هدف
فصل سوم
نیازها و رفتار خریداران
فصل چهارم
اندازه گیری کمی بازار و پیش بینی فروش
فصل پنجم
اهداف بازرگانی و سازمان بازاریابی
فصل ششم
برنامه ریزی بازاریابی عمومی و بازاریابی بیمه مخصوص
فصل هفتم
نحوه تصمیم گیری در زمینه بازاریابی
فصل هشتم
تحقیقات بازاریابی
فصل نهم
سیستم بازاریابی و انواع مدلهای بازاریابی
فصل دهم
چگونگی ایجاد خلاقیت در مدیریت بازاریابی
فصل یازدهم

 

فرمت فایل: Powerpoint
تعداد صفحات: 300
حجم: 2.21 مگابایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قالب صحیفه. لایسنس فعال نشده است، برای فعال کردن لایسنس به صفحه تنظیمات پوسته بروید.