دانلود پاروپوینت حسابداری منابع انسانی


مقدمه
یکی از مهمترین وظایف مدیران استفاده از کلیه منابع موجود جهت رسیدن به اهداف کوتاه مدت و بلند مدت است. امروزه مدیران اطلاعات وسیعی از منابع مادی و مالی سازمان های خود دارند، اما در مورد منابع انسانی اطلاعات آن ها کم و محدود است.
حسابداری منابع انسانی به عنوان یکی از مهمترین ابزار های سنجش کارایی و اثربخشی سازمان ها برای اندازه گیری ارزش منابع انسانی است ، به عبارتی دیگر حسابداری منابع انسانی به این منظور بوجود آمده است که مدیران را به اهمیت افرادی که در انجام و اداره امور سازمان نقش دارند ، آگاه سازد .

مقدمه

تعریف حسابداری منابع انسانی

معایب سیستم های حسابداری متداول:

اهداف حسابداری منابع انسانی

اندازه گیری غیرپولی منابع انسانی

کاربردهای حسابداری منابع انسانی

مدلهای تعیین ارزش دارایی انسانی

مدل فلیم هولتز

مدل لیکرت و باورز

روشهای اندازه گیری حسابداری منابع انسانی

روش بهای تمام شده تاریخی

2-روش بهای تمام شده جایگزینی

روش بهای فرصت از دست رفته ( نظریه مزایده):

نظریه ضریب ارزش

شیوه های ممیزی منابع انسانی

میزان جایگزینی یا چرخش

میزان غیبت

روابط کارکنان :

ممیزی نظر و عقیده و یا طرز تلقی

ممیزی گله و شکایت

ممیزی نظر و عقیده و یا طرز تلقی

انتقادات و مشکلات حسابداری منابع انسانی

این فایل پاورپوینت در 19 صفحه به خدمتتون ارئه میشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قالب صحیفه. لایسنس فعال نشده است، برای فعال کردن لایسنس به صفحه تنظیمات پوسته بروید.