آموزش زبان انگلیسی


رپرتاژ: یادگیری یک زبان خارجی مسیری نه چندان کوتاه و آسان است و پیمودن این مسیر نیاز به راهنمایی باتجربه و حرفه ای دارد تا بتوان پستی و بلندی های راه را هموار کرد و در سریع ترین زمان ممکن به هدف نهایی رسید. به این ترتیب چنان چه زبان آموز تجربه ای لذت بخش از یادگیری زبان کسب نکند این مسیر را ناتمام رها کرده و شاید هرگز اقدام به یادگیری زبان نکند. موسسه زبان های خارجی پژواک با تاکید بر آموزش زبان با استفاده از شیوه های انگیزشی سعی بر جذب زبان آموز به دنیای یادگیری زبان های خارجی و سپس ارتقای مهارت های زبانی او دارد. شعار ما در پژواک این است که “رشد ما در گرو رشد دیگران است.”

موسسه زبان پژواک با تاکید بر کاربردی ترین متدهای آموزش زبان ویژه تمامی گروه های سنی، موفق به طراحی دوره هایی زودبازده و کوتاه مدت تحت عنوان Express English   جهت آموزش زبان انگلیسی شده است. دوره ویژه بزرگسالان، با هدف آموزش مکالمات روزمره شامل خرید، هتل، رستوران، فرودگاه، تعارفات اجتماعی و … با ساده ترین ساختارهای انگلیسی پس از پنج سال تشکیل کلاس حضوری برای حدود 300 زبان آموز و ویرایش های متعدد اکنون آماده عرضه اینترنتی می باشد.

Express نه تنها شما را آماده اولین برخورد انگلیسی می کند بلکه اعتماد به نفس صحبت کردن انگلیسی شما را بالا می برد. نداشتن اعتماد به نفس مانعی است که در 90% موارد بازدارنده بزرگسالان از ادامه یادگیری زبان است. این دوره تضمین می کند که شما در انتها علاوه بر دیالوگ های روزمره به تمام جملات عامیانه و عادی روزانه که در فارسی بیان می کنید (غیر از ضرب المثل ها و اصطلاحات) مسلط شوید. راه حل کار ساده است: تمرین و تکرار ساختارهای کلیدی زبان و تسلط در استفاده از آن ها در جای مناسب. دوره   Express را به تمام بزرگسالانی که سال ها رویای یادگیری سریع زبان انگلیسی را در ذهن داشتند یا بارها از کلاس های بلند مدت زبان ناامید برگشتند توصیه می کنیم.
منتظر سایر پکیج های در حال گردآوری ما برای سایر گروه های سنی و حتی پکیج های روش تدریس ویژه مدرسین باشید.

سبزوار تقاطع ابن یمین موسسه زبان های خارجی پژواک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *