دانلود کتاب یار زبان انگلیسی


دانلود کتاب یار زبان انگلیسی

آموزش کامل گرامر و قوائد انگلیسی بصورت مرحله به مرحله مناسب تمامی دانش آموزان و کنکوری ها و کسانی که میخواهند زبان انگلیسی را بی نقص بیاموزند. «وجه تمایز این کتاب با سایر کتاب گرامر موجود اینست که روند کار به نحوی طراحی شده که در انتها، خواننده مبتدی به آسانی انگلیسی را مکالمه کند و خواننده قویتر بهبود چشمگیری در مکالمه خود احساس نماید».«بنده بر این باورم که اگر زبان انگلیسی و یا هر زبانی با زبان محلی آن منطقه تدریس شود،یادگیرنده بهتر و زودتر به آن زبان تسلّط میابد.

در تمامی زبان ها،کشورها،ملت ها،فرهنگ ها و کتابها مفهوم زمان شناخته شده است، اما زمان را برای چه بکار میبریم؟ زمان یعنی انجام دادن کار یا عملی در زمان
معینی،برای مثال ( من کتاب را خواندم ) نشان دادن انجام کار در زمان گذشته است، پس مفهوم زمان یعنی ( به موقع انجام فعالیت یا کاری ) اما زمان در زبان انگلیسی چه نحوی است؟

 

توجه: هزینه دریافتی بابت این کتاب فقط برای هزینه نگهداری در سرور می باشد و خود کتاب رایگان می باشد که میتونید از سایتهای دیگر هم دانلود نمایید.

فرمت فایل:  Pdf
تعداد صفحات: 140
حجم: 3.64 مگابایت

سعیدسان تابع قوانین جاری کشور جمهوری اسلامی ایران در زمینه حقوق مولفین و ناشرین است، چنانچه نسبت به محتوای این صفحه صاحب حق نشر هستید و درخواست حذف آن را دارد، خواهشمند است از طریق این لینک به ما اطلاع دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *