دانلود پژوهش بررسی تاثیر تعداد اعضای کانال توزیع بر بازاریابی کالاهای صنعتی با مراجعه به صنایع معدنی
مدیریت بازرگانی گرایش بین الملل
رشد فزآینده جمعیت ، گسترش شهرها و شکل گیری شهرهای بزرگ با جمعیت میلیونی که به واسطه کاهش مرگ ومیر به وجود آمد نیازمند شبکه توزیع مناسبی بود که پاسخگوی مصرف روزافزون این شهرها باشد که این امر هرگز از عهده شبکه توزیع اقتصاد سنتی بر نمی آمد. نظام توزیع در کشور ما از دیرباز وجود داشته اما آنچه که توزیع گذشته را ملزم به تحول می نماید ، رشد تکنولوژی ، افزایش جمعیت ، پراکندگی مکانی و زمانی عرضه و تقاضا ، ایجاد استانداردهای جهانی و خلاصه رشد صنعت توزیع جهانی است که لزوم برنامه ریزی ، سازماندهی ، بسیج منابع و امکانات ، هدایت و رهبری و کنترل بر تک تک عوامل توزیع را ایجاب می نماید تا تمامی عوامل در یک مجموعه منظم و هماهنگ، تحول بخش نظام توزیع سنتی به نظام توزیع نوین جهانی باشد.
توجه: این فایل داری واتر مارک می باشد.
فرمت فایل: Pdf |
تعداد صفحات: 93 |
حجم: 1.38 مگابایت |