دانلود چگونه می توان توجه و ارتباط با خداوند را در نماز را بهبود بخشید


دانلود چگونه می توان توجه و ارتباط با خداوند را در نماز را بهبود بخشید

چکیده

اگر همواره احساس نگرانی ، اضطراب و یا تنهایی دارید ، راه حل آن نزدیکی به قدرت الهی است . دوستی و نزدیکی با خداوند ، برای شما آسایش ، امنیت و خوشبینی را به همراه دارد. نگران نباشید ، هر فردی در هر موقعیت که زندگی می کند ، می تواند با نیل به خداوند ، از لحظات خوشی بهره مند شود.

بله ، در آغاز شروع به این رابطه ممکن است حس کنید که این نزدیکی و میل ، یک طرفه است اما خیلی زود متوجه یکی سری علائم ظریف، ولی عمیقی می شوید که متوجه حضور و همیاری خداوند با خود خواهید شد . وقتی با خداوند راز ونیاز می کنید ، حس شور و هیجان تمام جسم شما را در بر می گیرد و یا وقتی از او پرسشی دارید ، پاسخ خود را “ناخودآگاه” از طریقی “غیر منتظره” دریافت خواهید کرد. متوجه حمایت ها  و معجزاتی ظریف در مسیر زندگی می شوید و یا با گذشت زمان، عملا” یاری او را درک می کنید .  در این راه ، علم درک مسائلی را که قبلا” قادر به درک آن نبودید را کسب میکنید و زیبایی هایی را مشاهده می کنید که هیچگاه ندیده اید. صبحگاه با نوینی دل انگیز الهی از خواب بر می خیزید و یا شاید وی در طول روز علائمی را در اشکال مختلف برای شما نمایان کند . خداوند دارای قدرتی بی انتها و بی پایان است، وقت را تلف نکنید و با شروع آن ، لحظات  خود را با الطاف الهی نورانی کنید.

مقدمه

همه‏ موجودات جهان هستی از این نظر که مخلوق و اثر ذات ربوبی می‏باشند، محبوب خدا خواهند بود.اما مراد از محبوب شدنی که در آیات و روایات مطرح شده است، به معنای کنار رفتن حجاب‏ها و صفای باطن بندگان و مورد عنایت و لطف خداوند قرار گرفتن است.

در آیات و روایات گاهی با عناوین و معیارهای کلی راه‏های محبوب خدا شدن مواجهیم مانند اطاعت و پیروی از رسول گرامی اسلام (ص) و یا عمل به واجبات و مستحبات ، ترک محرمات و مکروهات.

ایمان به خدا ، روز قیامت و نبوت پیامبران به ویژه رسول اکرم (ص) ، پذیرش ولایت دوازده امام معصوم(‏ع) و دوری از کفر ، شرک و نفاق ، تحصیل علم و دانش ، عمل به دین اسلام و تبعیت بدون چون و چرا از خدا و رسول (ص) و ائمه (‏ع) و عدم فساد و به دین خدا و خلق او ، آراستن نفس به صفات پسندیده و حذف ویژگی های ناپسند ، سبب محبوبیت ، تقرب و کسب منزلت در بارگاه ربوبی و نبوی (ص) و علوی (ع) شده و این به معنای رسیدن انسان به کمال و هدفی است که برای آن آفریده شده است، که همان « قرب عندالله» می‏باشد.

فرمت فایل: Word (قابل ویرایش)
تعداد صفحات: 9
حجم: 24 کیلوبایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *