دانلود ضوابط و معیارهای طراحی فضاهای آموزشی کودکان با نیازهای ویژه
ضوابط و معیارهای طراحی فضاهای آموزشی مراکز آموزشی کودکان با نیازهای ویژه که ضابطه شماره ۷۳۴ سازمان برنامه و بودجه می باشد
سرفصل های ضوابط و معیارهای طراحی فضاهای آموزشی کودکان با نیازهای ویژه :
فصل اول: آشنایی با دانش آموزان با نیازهای ویژه (استثنایی) و مراکز آموزشی آنها
- کلیات
- معرفی گروه های دانش آموزان (ن)
- مشخصات دانش آموزان (ن)
- دوره ها و مقاطع تحصیلی دانش آموزان در مراکز آموزش (ن)
- مراکز آموزش (ن)
فصل دوم: معیارهای تعیین ظرفیت و سرانه فضاها
- تعاریف و عملکرد فضاهای آموزشی موردنیاز مراکز آموزشی (ن)
- فضاهای بسته
- فضای باز
- معیارهای تعیین ظرفیت
- ظرفیت فضاهای آموزشی
- تعیین سرانه طراحی
- سرانه طراحی فضاهای بسته
- سرانه فضاهای باز
فصل سوم: جدول برنامه فیزیکی مدارس با نیازهای ویژه
- کلیات
- جدول برنامه فیزیکی فضاهای بسته
- جدول مساحت زمین موردنیاز برای مراکز آموزش (ن)
فصل چهارم: توصیه های طراحی فضاهای آموزشی
- کلیات
- توصیه های طراحی کالبدی فضا
- توصیه های عمومی
- توصیه های اقلیمی
فصل پنجم: مکانیابی مراکز آموزشی کودکان با نیازهای ویژه
- کلیات
- مکان مناسب در شهر
- همجواری
- معابر و همسایگان
- مشخصات زمین پروژه
منابع و مراجع
فرمت فایل: Pdf |
تعداد صفحات: 153 |
حجم: 2.75 مگابایت |