دانلود پاورپوینت تیم و کارآفرینی


دانلود پاورپوینت تیم و کارآفرینی

در این قایل به صورت جامع به بررسی تیم و کارآفرینی پرداخته ایم   این فایل شامل بخشهای زیر است
مقدمه
تیم و کارآفرینانه
تیم سازی کارآفرینانه
مسائل عمده ای پیش روی کارآفرینان در هنگام راه اندازی کسب و کار
تیم  بنیانگذاران کسب و کارهای جدید  مبنایی برای موفقیت
عوامل موثر درتیم  بنیانگذاران کسب و کارهای جدید
تجربه ی پیشین اعضا؛
شبکه های اجتماعی

مقدمه

بیش از دو سوم کسب و کارهای جدید  ، در حقیقت به دست تیم هایی از کارآفرینان راه اندازی می شود که با یکدیگر همکاری می نمایند. زیرا همکاری و کار گروهی غالبا امکان انجام فعالیت هایی را برای افراد فراهم می آورد که به تنهایی از عهده ی آن بر نمی آیند.

این واقعیت پرسشی جالب را به ذهن متبادر می سازد:

آیا همانند بسیاری زمینه های دیگر، در حوزه ی کارآفرینی نیز مجموع چیزی بیش از برآیند تک تک اجزاست؟ به عبارت دیگر، آیا کسب و کارهای جدید ی که توسط تیم های کارآفرین راه اندازی می گردد، از نمونه های مشابهی که افراد به تنهایی تاسیس می نمایند، موفقیت آمیزترند؟

گرچه در حال حاضر پاسخی مشخص برای این پرسش در دست نیست، بارون و شین  همانند ساموئل باتلر معتقدند در صورت همکاری آگاهانه و مطلوب اعضا، وجود تیم ها قطعا نوعی ” مزیت ” محسوب می گردد.

تیم و فرایند کارآفرینانه (Timmons, 2007)

کارآفرینی در بسیاری از موارد یک اقدام جمعی و تیمی است. از این‌رو شخص کارآفرین پس از شناسائی فرصت و تأمین منابع، حتماً باید درصدد ایجاد تیم کاری جهت راه‌اندازی و مدیریت کسب و کار و حتی تأمین سرمایه اولیه باشد.

تیم سازی کارآفرینانه

این مسئله به نوبه ی خود  نشان می دهد کارآفرینانی که به دنبال  همکاری با دیگر بنیانگذاران  هستند، برای تبدیل  ایده های خود به واقعیت ، وظیفه ای خطیر پیش روی دارند :

نخست باید افرادی را برگزینند که آنها را در تحقق اهدافشان یاری بخشند و دیگر آنکه برای بهره مندی از مزایای بالقوه ی کار گروهی، با آنها به گونه ای کارآمد همکاری نمایند. در حقیقت موفقیت این تیم ها به چگونگی انتخاب شرکا و متعاقبا همکاری موجود میان آنان بستگی خواهد داشت.

فرمت فایل: Powerpoint (قابل ویرایش)
تعداد صفحات: 28
حجم: 1.87 مگابایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *