دانلود کتاب آموزش پیشرفته زبان برنامه نویسی ++C


دانلود کتاب آموزش پیشرفته زبان برنامه نویسی ++C

یادگیری یک زبان برنامه نویسی دید ما را به علم کامپیوتر بسیار گسترده تر می کند. از طرفی برنامه نویسی نحوه فکر کردن را به ما می آموزد. عمومیت زبان C++‎ در میان زبان های برنامه نویسی بسیار بالا است و می تواند به عنوان اولین زبان نیز یاد گرفته شود و به پیش نیاز دیگر احتیاج نباشد. برنامه نویسی به زبان C++‎ نسبت به C دارای قدرت بیشتری است. کارهایی می توان انجام داد که در C برای انجام آنها (در صورت امکان) زحمت بیشتری نیاز است. زبان C++‎ در دو قسمت آموزش داده می شود. در قسمت اول (همین مجموعه) دستورات و ساختمان داده ها معرفی می شود و در قسمت دوم مفاهیم شی گرایی آموزش داده خواهد شد.

کتاب آماده شده یکی از کمیاب ترین کتابهای آموزش برنامه نویسی C++ می باشد که نحوه طراحی و پیاده سازی نرم افزارهای پیشرفته را به کمک این زبان به شما آموزش میدهد. این کتاب منبع درسی برای رشته کامپیوتر می باشد که در دانشگاه پیام نور مورد استفاده قرار میگیرد و جزء معدود کتبی می باشد که در ۴۱۵ صفحه و چندین فصل در سطح پیشرفته به آموزش برنامه نویسی می پردازد. امیدواریم مورد توجه برنامه نویسان عزیز قرار گیرد. برخی از عناوین کتاب :

– چرا سی پلاس پلاس؟

– پرسش های تشریحی

– پرسش های گزینه ای

– توابع ایستا

– اعلان ها و تعاریف تابع

– و …

 

فرمت فایل: Pdf
تعداد صفحات: 415
حجم: 2.57 مگابایت


سعیدسان تابع قوانین جاری کشور جمهوری اسلامی ایران در زمینه حقوق مولفین و ناشرین است، چنانچه نسبت به محتوای این صفحه صاحب حق نشر هستید و درخواست حذف آن را دارد، خواهشمند است از طریق این لینک به ما اطلاع دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *