6.9  الگوریتم تخصیص


6.9  الگوریتم تخصیص

سیستم اختصاصی گاز و نفت در آینده کامپیوتری خواهد شد .اغلب برنامه ریزان کامپیوتر هم زمان با گروه ها و وکلا مشغول تهیه برنامه کامپیوتری و برای موافقت تخصیص هستند و بسیار اهمیت دارد که این دو با یکدیگر هماهنگ باشند ، در غیر اینصورت اپراتور قادر نخواهد بود قوانین تخصیص را در توافق به کار ببرد . این بدین معناست شخصی که مسئول بخش IT  پروژه می باشد به چنین اطلاعاتی در مورد موافقت نیاز دارد . و این مساله به مسئول اصلی در توافق تخصیص کمک می کند  تا بتواند هم روند کار و هم مسائل تکنیکی را مورد توجه و ملاحظه قرار دهد . بخش یا تمام الگوریتمی تخصیص که در روند کامپیوتری به کار می رود اغلب در موافقت نامه تخصیص و در برنامه مربوط به آن تنظیم شده است.

با توجه به تجربه ی نویسنده به کار گیری نمونه ها و الگو های ریاضی در روند تخصیص نقش پایه ای دارد .

6.10 توافق نامه های مسئولیت – مسئولیت مربوط به آلودگی

یکی از ویژگی هایی مربوط خط لوله چند میدانی که باید مورد توجه قرار بگیرد.

احتمال تزریق گاز خارج از برنامه به سیستم است . در بسیاری از  موارد این موضوع مشکل ساز نیست چون این سیستم قابلیت ترکیب را دارد . به هر حال تجهیزات خاصی برای رو در رویی با آلودگی های خاص مورد نیاز است و هزینه نصب و اجرا  این تجهیزات به عهده ی کاربر یا میدان مورد نظر می باشد .

این نکته مربوط به قوانینی است که در زمینه گاز در موافقت نامه آمده است .

اما این موضوع مهمی است که باید درباره ی آن بحث و گفتگو کرد و توافق خاصی برای رفع کردن آلودگی های ناگهانی و ناشناخته باید انجام شود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *