دانلود کتاب آموزش ساخت اتوران با نرم افزار AutoPlay Media Studio 8 به همراه چندین نمونه پروژه


دانلود کتاب آموزش ساخت اتوران با نرم افزار AutoPlay Media Studio 8 به همراه چندین نمونه پروژه

فهرست مطالب کتاب آموزش ساخت اتوران :

فصل اول: نصب Autoplay Media Studio و آشنایی با محیط نرم افزار

نصب Autoplay Media Studio 8

کارکرد Auto Play

ساخت پروژه جدید

شروع کار با AMS

اضافه کردن صفحه جدید

تغییر پس زمینه

تنظیمات پروژه (project setting)

انتخاب چند شی

گروه بندی اشیا

قفل کردن یک شی

سنجاق کردن یک شی

مخفی کردن یک شی

بازگشت عملیات (undo)

مرتب سازی اشیا

نوع چیدن اشیا

حذف فایل های اضافه

تعویض نام اشیاء

وضعیت ها

تهیه نسخه دوم از اشیا

منو (Menu)

نوارهای ابزار

نا م گذاری محاسباتی اشیا

تغییر اندازه و موقعیت اشیاء

کمرنگ کردن تصاویر

اضافه کردن شی برچسب

پیکر بندی برچسب

جایگزین کردن متن

تنظیم فونت متن

جای گیری مناسب

رنگ برچسب

اضافه کردن شی پاراگراف

تغییر اندازه شی

غیر فعال کردن scroll bar

ویرایش متن

تفاوت شی پاراگراف با شی rich text

اضافه کردن یک شی ویدئو

افزودن شی فلش

تنظیمات فلش

انتشار پروژه

مخفی کردن فایل ها در داخل سی دی

فصل دوم: نوشتن برنامه با AMS

الگوریتم ها

آشنایی با لوا، زبان برنامه نویسی در AMS

متغیرها

انواع داده ها

توضیحات و فضای خالی در کد نویسی

چگونگی استفاده از راهنمای برنامه

سربرگ کد نویسی (Script Tab)

دکمه های موجود در سربرگ کد نویسی

فصل سوم: کنترل روند اجرای برنامه

تصمیم گیری در برنامه

دستور if

دستور else

بررسی چند شرط با دستور else if

دستورات if تو در تو

عملگر های مقایسه ای

استفاده از عملگر مخالف

استفاده از عملگرهای مقایسه ای

عملگرهای and و or

استفاده از عملگر and منطقی

حلقه های تکرار

حلقه for

حلقه repeat until

حلقه های تو در تو

خروج زود هنگام از حلقه

حلقه های بی نهایت

آشنایی با تابع (function)

توابع سراسری اصلی

فصل چهارم: آرایه ها

مفهوم آرایه

تعریف و استفاده از آرایه ها

استفاده از حلقه for

انتقال آرایه ها به عنوان پارامتر

مرتب سازی آرایه ها

معکوس کردن آرایه ها

فصل پنجم: متغیرهای پیش فرض و متغیرهای رویدادی

متغیرهای سراسری (Global variables)

رویدادها و متغیرهای رویدادی

متغیرهای رویدادی

رویدادها و متغیرهای رویدادی موجود در آن ها

رویدادها و متغیرهای رویدادی موجود در اشیا

رویدادها و متغیرهای رویدادی موجود در اشیای افزونه ای

فصل ششم: منوها

ویژگی های یک منو

کلیدهای دسترسی

علامت گذاری

شماره اختصاصی

ایجاد منوها

منوهای فرعی

فرستادن منوی اصلی به منوی فرعی

فصل هفتم: کار با بانک های اطلاعاتی

چند مفهوم پایه ای

دیتابیس SQLite3

دستورات مهم و کاربردی دیتابیس SQLite3

توابع موجود در Auto Play Media Studio برای کار با دیتابیس SQLite3

شرح توابع

امنیت در دیتابیس SQLite

آموزش نرم افزار SQLite Expert Personal

روش ساخت یک دیتابیس

ایجاد جدول بر روی دیتابیس

وارد کردن اطلاعات در جدول

باز کردن یک دیتابیس ایجاد شده

دیتابیس MySQL

دیتابیس های دیگر

اتصال به دیتابیس Oracel

اتصال به دیتابیس ODBC

اتصال به دیتابیس PostgreSQL

فصل هشتم: کنترل خطاهای پروژه

انواع خطاها

خطاهای دستوری

خطاهای اجرایی

خطاهای منطقی

کنترل خطاها در برنامه

خطا گیری با دستور Application.GetLastError

خطا گیری با بررسی مقدار بازگشتی

خطایابی منحصر به فرد

فصل نهم: توابع و دستورات ASM

Application

Audio

Button

CheckBox

ComboBox

Crypto

Debug

Dialog

DialogEx

DLL

Drive

File

Flash

Folder

Grid

Hotspot

HTTP

Image

INIFile

Input

Label

ListBox

Math

MSI

Page

Paragraph

PDF

Plugin

Progress

RadioButton

Registry

RichText

Service

Shell

SlideShow

StatusDlg

String

System

Table

TextFile

Tree

Video

QuickTime

Web

Window

xButton

XML

Zip

پیوست ها

تنظیمات مربوط به زبان فارسی

کد کلیدها

علایم

توابع بازگشتی

نصب افزونه ها (Plugins)

متغیر محلی (local)

کدهای نمونه

فرمت فایل: Pdf + فایل نمونه پروژه
تعداد صفحات: 464
حجم: 8 مگابایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *